Asumme tilalla ja puuhailemme monenlaisten projektien parissa, joissa cementblandare helpottaisi huomattavasti (rakentaa kanala, huoltaa maakellaria jne jne).

Mitä tulee ottaa huomioon ostaessa cementblandare? Onko eroja, jotka tekevät joistakin parempia kuin toiset? Onko merkitystä, jos ostamme aivan uuden esimerkiksi Julasta tai löydämme yhden Blocketista? Onko jokin tyyppi/malli/merkki, joka toimii paremmin, jos on cementblandar-aloittelija ja miksi?

Kiitollinen vinkeistä!

Minulla on se Julasta ja siihen hintaan se toimii erinomaisesti. Ainoa asia, mistä voi valittaa, on sen äänenvoimakkuus, hieman liian korkea ja meluisa verrattuna ammattimalleihin.

• Tykkään
thenail
  • Laddar…
M
Julas toimii hyvin rahalle sanotusti. -Mutta- Jos löydät käytetyn mallin "Atika rapid" tai "Atika profi" Blocketista, osta se! Jos se ei ole rikki tai loppuunmyyty, saat paljon paremman koneen halvemmalla hinnalla. Näissä malleissa on portaattomat sekoituskulmat, korkealaatuiset komponentit ja varaosia on saatavilla.

Minulla on Biltemas, toimii hyvin.
Älä kuitenkaan rasvaa rataskehä kuten ohjeissa lukee!

Minulla on halvempi attika, joka maksoi noin 3' kun ostin sen K-raudasta. Se on sen jälkeen sekoittanut vähintään 10-15 m3 minulle ja enemmän tuttavilleni.

Se on varmasti yksi parhaista rakennusinvestoinneista, joita olen koskaan tehnyt. Ainoa, jota arvostan korkeammalle näin suoraan, on jiirisaha ja ruuvinväännin.

Minulla on Julan sekoitin, heidän isoin malli. Puolalainen merkki, en muista mikä. On toiminut hyvin, paitsi että muovinen suoja virtakytkimen päällä irtosi melko pian, joten se ei ole enää roisketiivis.

Täytyy tarkistaa mutterit ja ruuvit välillä. En ole myöskään voidellut sitä. Luulen, että on parasta välttää rasvaa kivipölyisessä ympäristössä.

...se on muuten betonisekoittaja, tai tässä tapauksessa vapaaputoussekoittaja - yleiskielessä tombola. Sinun tulee sekoittaa betonia hiekasta, sorasta ja mahdollisesti kivistä. Liima, joka sitoo kaiken yhteen, on sementti.

Vinkki, jotta sekoitin pysyy puhtaana, on se, että työn päätyttyä pyörität muutaman kunnon lapiollisen soraa tai sepeliä yhdessä muutaman sangon veden kanssa. Tyhjennä vesi ja täytä uudelleen muutaman kerran, kunnes tyhjentämäsi vesi on lähes kirkasta.

Jos sinun tulee sekoittaa todella paljon, puhdista sekoitin silloin tällöin.

Viimeksi muokattu:
Sinun tulee välttää sitä ranskalaista, jonka ostin Bauhausista. Se on melko helppo korjata ja se on onni, sillä minun täytyy käyttää 4-5 minuuttia siihen noin joka 3. sekoituskerta.

Jos aiot sekoittaa hieman suurempia määriä, varmista, että siinä on moottori, jossa on jonkin verran voimaa. Olen saanut vaihtaa pienen heikon Jula:sta ostetun, suurempaan ja vahvempaan Hornbach:sta.

Pienessä ylikuumenemissuoja lauennut noin ~25-30 säkin jälkeen. Hornbach:sta ostettu on toiminut kuin kello.

Olen käyttänyt sekoitinta Julasta jo useita vuosia, ja se näyttää toimivan erinomaisesti. Mutta, toivoisin isompaa sekoitinta, jos ostaisin tänään. Luultavasti ostaisin sen suurimman, joka Hornbaschilla on valikoimassa, jos ostaisin nyt.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.