Hei!
Minulla on avotakka, johon olen käyttänyt putsbrukia, haluan sen olevan sileä ja hieno ennen maalausta. Voiko tämän päälle tasoittaa?

sekä viimeiseen kerrokseen putsbrukia, pitäisikö laittaa jonkin tyyppinen verkko välttääkseni halkeamia?
 
  • Tykkään
Lenajonas
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.