Manne.M #1 Jäsen · 1 viesti 22 heiäkuu 2020 klo 15:19 Manne.M Jäsen 1 viesti 22 heiäkuu 2020 klo 15:19 #1 Hei! Minulla on avotakka, johon olen käyttänyt putsbrukia, haluan sen olevan sileä ja hieno ennen maalausta. Voiko tämän päälle tasoittaa? sekä viimeiseen kerrokseen putsbrukia, pitäisikö laittaa jonkin tyyppinen verkko välttääkseni halkeamia? #liesi #avotakka
Hei! Minulla on avotakka, johon olen käyttänyt putsbrukia, haluan sen olevan sileä ja hieno ennen maalausta. Voiko tämän päälle tasoittaa? sekä viimeiseen kerrokseen putsbrukia, pitäisikö laittaa jonkin tyyppinen verkko välttääkseni halkeamia?