Miten teette avatuilla putkilla?
Kun suuret korjaustyöt ovat valmiit, tarvitsee joskus pienen määrän märkätilasilikonia, vähän pl400 tai vastaavaa, mutta useimmiten joutuu heittämään puolitäysiä, kuivuneita putkia pois.
Olen yrittänyt ruuvata suuttimen muovin kanssa väliin, toimii huonosti. Naula suuttimessa vaikuttaa toimivan muutaman päivän, sitten se on menoa...

Vinkkejä?
 
Pala teippiä, jotta siitä tulee tiivis.
Jos se on pitkään paikallaan, pitää vaihtaa piippu tai leikata pala piipun kärjestä.
 
Gladpack ja teippi putken ympärillä, se yleensä kestää aika pitkään. Varaputket löytyvät Biltemasta.
 
S
heitän tuben pois. vanha kärki on ollut tallessa. extra spetsen har man ju
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.