4 775 lukukertaa ·
22 vastausta
5k lukukertaa
22 vastausta
Auta minua piilottamaan tämä.
D Dublin sanoi:

Jäsen
· Västra Götaland
· 3 295 viestiä
Utelias, Mikä on bredbandsabsorbentti ?
Rakennan studion mixausta varten ja haluan hallita akustiikkaa. Bredbandsabsorbenter ovat yksi monista akustisista elementeistä, joita voi käyttää saadakseen mahdollisimman tarkan äänentoiston. eli että kaikki taajuudet toistuvat oikein. Muuten se on vähän kuin maalaisi tauluja silmät peitettynä.I InsidersUnited sanoi:
Kuinka tarkka on niiden sijoittaminen? Minulla ei ole lainkaan kokemusta akustiikasta/studioprojekteista, mutta näyttää siltä, että voisi olla mahdollista sijoittaa kaksi oikeanpuoleista uudelle seinälle, joka on noin 20 cm vanhan edessä. Vasemmalle voit sitten sijoittaa kaksi liukuovea myös noin 20 cm vanhan seinän eteen, jotka peittävät sähkökeskuksen ym. Sijoita etummainen liukuovi oikealle ja aseta yksi äänieristeistä siihen. Sen pitäisi toimia. Onko se hyvä akustisesti, en tiedä ;-)L Lyftkran sanoi:
Ehkä voi tehdä salaisen oven. Isäni rakensi koko salaisen seinän kulmaan, jossa meni vesiputkia ja sähköjä. Kiinnitettiin saranoilla alareunasta ja piilotetulla "haalla", johon pääsi käsiksi leikkaamalla pienen viillon tapettiin sinä päivänä kun oli pakko päästä käsiksi.
OT:
Eikö se olekin Marantzsoitin, joka pilkottaa. Mitä muuta laitteistoa siellä on?
OT:
Eikö se olekin Marantzsoitin, joka pilkottaa. Mitä muuta laitteistoa siellä on?
ullet
Harrastajasähköasentaja
· Västerbotten
· 577 viestiä
ullet
Harrastajasähköasentaja
- Västerbotten
- 577 viestiä
Etkö voi rakentaa seinää, jossa on sisäänrakennetut absorboijat? Tarkoitan, rakenna seinä suureksi absorboijaksi (silloin voit sijoittaa eri taajuuksille sopivia absorboijia seinän eri osiin, jos haluat). Yhdessä oven tai vain verhon kanssa lyhyellä sivulla, kuten joku muu ehdotti.
Se olisi itse asiassa loistavaa. Pelkään vain, että se vie vähän liikaa tilaa jo ennestään pienestä huoneesta... Ja että koko seinän käsitteleminen käy kalliiksi. Mutta ehdottomasti jännittävä ajatus.ullet sanoi:
Salainen ovi... Juuri tämä oli perusajatukseni. Että seinän vasempaan osaan rakennetaan laatikko, joka peittää kaiken, mutta jonka voi avata. Mutta kuitenkin seinänä materiaalista, joka kestää muutaman kilon painon. Minun ei tarvitse olla yhtä salaperäinen kuin piilotetut hakaset tapetin alla. On ok, jos näkee, että se on avattava laatikko.samlarpådetmesta sanoi:
Ehkä voisi tehdä salaisen oven. Isäni rakensi kokonaisen salaisen seinän kulmaan, jossa kulki vesiputkia ja sähköjä. Kiinnitettiin saranoilla pohjaan ja piilotettu "haka", johon pääsi käsiksi tekemällä pienen viillon tapettiin sinä päivänä, kun oli pakko päästä käsiksi.
OT:
Eikö tuo ole Marantz-soitin, joka pilkottaa. Mitä muuta laitteistoa on?
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi