Olen asunut vuoden ajan puhtaassa kivitalossa... Betoniperusta, betoniseinät... aivan kuin bunkkeri...

mutta erittäin mukava ja vankka talo....
Nyt meillä on joka tapauksessa villi idea remontoida kylpyhuone, joka sijaitsee pohjakerroksessa. Tämän yhteydessä kohtaamme muutamia mielenkiintoisia ongelmia...
Haluamme tehdä aukon erääseen väliseinään (paksuus noin 10 cm, betonia) ja lisäksi tarvitsemme laittaa toisen lattiakaivon kylpyhuoneeseen...
Ei mikään työ iloisille amatööreille, tajuaa heti... mutta onko kenelläkään kokemusta työstä kuin tämä? Meidän tarvitsee avata reikä väliseinään, jonka koko on noin 1200 x 2250.
Mitä tulee lattiakaivoon, sellainen on jo tilassa, onko mahdollista jotenkin tehdä reiän lisälattiakaivolle ja liittää se olemassa olevaan vai miten se tehdään?
Voiko joku suositella jotain käsityöläistä tai yritystä Skåne / Malmöalueella, joka voi suorittaa tämänkaltaisia töitä?
Olen erittäin kiitollinen vinkeistä ja neuvoista, olen etsinyt ja etsinyt, mutta mielestäni en löydä paljon tietoa betonirakenteisiin tehtävistä toimenpiteistä....
Stefan