Hei,
Suunnittelemme rakentaa Attefall-talon funkis-katolla, eli korkeampi toisessa päässä ja matalampi toisessa. Mitat noin 6,8*4,4 m parvella. Ajattelemme parvea pitkin, eli pitkälle sivulle niin että parvi on talon korkealla osalla, noin 2,2 m syvyys. Katsomme erilaisia rakennussarjoja ja pohdimme, miksi kukaan ei tee parvia pitkälle sivulle, vaan vain lyhyelle sivulle. Onko tässä konstruktiotavassa jotain, mikä ei ole hyvä?

t. Malin
 
  • Tykkään
HybergP
  • Laddar…
Seuraan
 
Kun kirjoitat "funkistak", tarkoitatko silloin pulpettikattoa vai tavallista harjakattoa, mutta eri korkuisilla seinähyllyillä kummallakin pitkällä sivulla?
 
  • Tykkään
SMalin
  • Laddar…
Hei b8q,

tarkoitan pulpettikattoa.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.