68 349 lukukertaa ·
259 vastausta
68k lukukertaa
259 vastausta
Äskettäin asennettu lattia joustaa 3 tasolla ja kaikissa huoneissa
Omatoimirakentaja
· Stockholm
· 10 106 viestiä
Meillä on noin 9m kerralla Kährs 14mm 3-sauvainen mattalakattu ja se on pysynyt hyvänä 5 vuotta. Mutta muistan, että noin 10m on rajoilla.P Peter Petterson sanoi:
Onko lattian alla muovia?
Joo, se on yhdistelmä.TotalControl sanoi:
Tämä on käytetty: https://www.bauhaus.se/underlagsmat...bW3I67aeAbWyT75_Sc8b8w57LdfcxRWAaAoOIEALw_wcB
Lattia Byggmaxista tämän tason lattiaremontissa?P Peter Petterson sanoi:Ja minä olen samalla linjalla rehellisesti sanottuna,
Toki lattia on edullisempaa segmenttiä, mutta luin siitä ja se voitti testeissä useissa kulutustarkasteluissa, helppo asentaa jne.
Olen remontoinut 2,5 kuukauden ajan 5 kuukauden aikana. Ja alkaa olla todella väsynyt.
Olin varannut rakennussiivouksen ensi viikon Keskiviikolle, koska oletin, että kaikki ammattilaiset olisivat valmiita tällä viikolla.
Nyt meni ilmat pihalle voi sanoa
En ymmärrä, miksi ottaa riski Barlinek-lattialla, kun asentaa uutta lattiaa tässä koossa.
Olen itse asentanut tammi-lattian Kährsilta taloon, noin 140 m2, erittäin korkealaatuinen ja myös helppo asentaa, ostettu K-Rauta:sta noin 260 kr/m2. Käytin myös Tuplex-vaahtoalustaa ja olin erittäin tyytyväinen laatuun.
Kyllä, näin ne halvat Kährsin lattiat, mutta Beijeristä voi ostaa kolmiväliparketin 280 kr/m², kuitenkin pidin tämän lattian ulkonäöstä ja se oli huomattavasti kalliimpi.B Boende45 sanoi:Lattia Byggmaxilta tämän tasoisessa lattiaremontissa?
En ymmärrä, miksi ottaisi riskin Barlinek-lattialla, kun asentaa uuden lattian tässä koossa.
Olen itse asentanut tammipuulattian Kährsiltä talossa, noin 140 m², erittäin korkealaatuinen ja myös helppo asentaa, ostettu K-Rautasta noin 260 kr/m². Käytin myös Tuplex-alusvaahtoa ja olin erittäin tyytyväinen laatuun.
Toivon todella, että vika on lattiassa eikä käsityössä. Tuntuisi paljon paremmalta kuin että puusepät olisivat tehneet virheen.
Mutta mutta, kuten sanottu, 1 viikon päästä tulee tuomio ja sitten asianosaiset vain järjestäytyvät jonoon 😁
Kärshilla on ehdottomasti laatulattiat, mutta jos uskoo, että kaikki lattiat Kärshilta ovat laatua, niin silloin on hakoteillä.
He ovat joutuneet sopeutumaan kuten kaikki muut valmistajat budjettimarkkinoihin selviytyäkseen.
He ovat joutuneet sopeutumaan kuten kaikki muut valmistajat budjettimarkkinoihin selviytyäkseen.
Jännittävää kuulla "tuloksen"P Peter Petterson sanoi:Ja jag såg dom billiga Kährs golven med går att köpa ek parkett 3 stavs för 280 kr/m2 på Beijer dock gillade jag utseendet på detta golv och det var betydligt dyrare.
Jag hoppas innerligen det är golvet det är fel på och inte hantverket. Det skulle kännas så mycket bättre än att snickarna gjort något misstag.
Men men som sagt om 1 vecka kommer ju domen och då är det ju bara att rätta in sig i ledet för berörda parter 😁
Arvelen, että on kyseessä huono lattia-aluslautaus talossa yhdistettynä todella korkeaan ilmankosteuteen ja budjettilattiaan.
Vanhoilta lattiahirret näyttivät huutavan apua. Niin vinoon ei voi naulata mitään vaikka yrittäisi.
Joo, se että vanha kantava rakenne on huono, ei ole epäilystäkään, luultavasti siksi sitä on oikaistu ja uudet palkit asennettu?D Danne213 sanoi:
Olen mitannut ilmankosteutta ongelman esiintulon jälkeen, ja viime viikkoina se on ollut enimmillään 55% ja vähimmillään 35%.
Onhan olemassa huomattavasti kalliimpia lattioita, mutta myös paljon halvempia. Kun pitää ostaa 250 m2 lattiaa, on loppusummassa suuria eroja, jos ostat lattian 400 kr/m2 tai 1200 kr/m2, niin valtava ero, että voit vaihtaa lattian kerran uudelleen ja on varaa palkata ammattilaiset asentamaan sen uudelleen ja vielä jää rahaa mukavaan lomaan.
Ja onko se oikea levy ja lattialämmitys-järjestelmä purulle?