F
Onko kenelläkään tietoa Stepkit-hintatasosta ja jälleenmyyjistä? Aion kunnostaa portaita ja olen katsellut eri vaihtoehtoja. Stepkit vaikuttaa todella hyvältä, mutta mielestäni se on hieman kallis. Beijer pyytää noin 15000:- tammiaskeleista valkoisilla nousuilla. Vähän harmi hinnan vuoksi, koska konsepti vaikuttaa todella hyvältä.
/Åsa
 
F
Hei!

Joo, nuo kuulostavat vähän kohtuullisemmilta hinnoilta. Tarkistan asian. Kiitos avusta!
/Åsa
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.