3 816 lukukertaa ·
6 vastausta
4k lukukertaa
6 vastausta
Asfaboard ilman paneelia talven yli
Aion lisäeristää vapaa-ajan asuntomme ulkoseinät nyt syksyllä. Aion asentaa 45x45 palkit ja laittaa eristeet cc 60:n mukaan. Sitten aion laittaa Asfaboard-levyn päälle. Joten kysymykseni on, voinko jättää sen siihen kevääseen asti ja asentaa sen jälkeen paneelin?
//Erik
//Erik
Miksi sinun pitäisi käyttää asfaboard? Onko sitä edes enää ostettavissa? Käytä Gyproc GHSE (keltainen) ulkokipsiä sen sijaan, niin se voi seistä ainakin 6 kuukautta.
Se, mitä haluan, on välttää paneelin asentamista syksyllä/talvella. En ehdi siihen. Ja se on kustannuskysymys. Asfaboard on halvempaa, vaihtoehtona on asentaa tuulimuovi, mutta ei tunnu turvalliselta jättää ilman paneelia, jos tuuli rikkoisi jne jne
F falkn sanoi:
Ymmärrän sen. Ei mitään käsitystä asfaboardin ominaisuuksista, luulin että sellaisen käytön lopetettiin 70-luvulla.E Erik Jb sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi
