Hei

Haluaisin saada vedettävän kuivaustelineen työtason alle. Tila on ahdas, enkä voi kiinnittää laajennuskiskoja sivuille. Mietin, voisinko kallistaa ne ja ruuvata ne kiinni työtasoon ja sitten kiinnittää laatikon ylhäältä päin.

Siihen tulee aivan erilaisia voimia kulmiin, joita kannattimet eivät ole suunniteltu kestämään. Näytän kuvassa, miltä se voisi näyttää.

Laajennettava teline tai liukumekanismi pöydän alla, kiinnitetty kahdella metallikiskolla puulevyyn, käytettäväksi mahdollisesti pyykkitelineelle.

Mitäs mieltä olette. Voiko olettaa, että se kestää 10 kg painon?

pjapen sanoi:
risken är att sidorna på skenan bågnar ut och alla kulor åker ut och då har du ingen låda.
kan du inte införskaffa en vinkelskruvdragare?[linkki]
finns borr med bitsfäste. alltid bäst att montera som det är tänkt även om 10 kg inte är så mycket
Ongelma ei ole siinä, että olisi ahdasta asennuksen aikana vaan kun laitan kodinkoneet takaisin. En saa sovitteita tavalliseen sivuasennukseen. Siksi harkitsen niiden laskemista alas.

Miten se meni?
Tarvitsen itse käyttää sitä ratkaisua!

Kaikki on ostettu, mutta ei vielä asennettu. On olemassa erityisiä kiinnikkeitä, jotka kestävät painoa siihen suuntaan, mutta ne olivat vähän liian suuria minulle. Olen ostanut pari tavallista hyvää laatua olevaa, joiden toivon kestävän vähän painoa.

J jisis sanoi:
Kaikki on ostettu, mutta ei vielä asennettu. On olemassa erityisiä kiinnikkeitä, jotka kestävät painoa siinä asennossa, mutta ne olivat vähän liian suuria minun makuuni. Olen ostanut pari tavallista hyvänlaatuista, joiden toivon kestävän hieman painoa.
Miten meni, tuliko hyvä?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.