Hei!

Olen ajatellut vaihtaa vanhat vaatekaappimme hieman uudempiin ja raikkaampiin PAX-vaatekaappeihin.

Mutta nykyisen vaatekaapin alla ei ole lattiaa, joten mietin voiko muutaman laudan verran laittaa uutta lattiaa sen alle ja sitten asentaa uuden vaatekaapin. Uudesta vaatekaapista tulee leveämpi ja syvempi.

Joten mietin pystyykö se pysymään vakaana, kuten alla oleva kuva osoittaa? Se tulee seisomaan enimmäkseen uudella lattialla ja hieman vanhalla, joten se muodostaa vain muutaman sentin "raon" hieman syvemmälle kaapissa. Kuinka paljon tilaa minun pitäisi jättää uudelle lattialle (jos sen pitäisi pystyä liikkumaan mutta silti pysyä vakaana)? Jos jokin on epäselvää, katsotaan, voinko selventää hiukan.

Kiitos etukäteen.

• Kaavio vanhasta, uudesta ja lattiaa vailla olevasta alueesta kaapin alla; uusi lattia lisätään nykyiseen lattiaan.
Hei ja tervetuloa ByggaHus.
Helpoin tapa on ostaa lattiavanerilevy ja laittaa se siihen, missä lattia puuttuu. Toimisi myös sijoittaa uudet garderober ja ruuvata ne yhteen ja kiinnittää ne seinään.

thomas33 thomas33 sanoi:
Hei ja tervetuloa ByggaHus-sivustolle.
Helpoin tapa on ostaa lattialastulevy ja asettaa se kohtaan, jossa lattia puuttuu. Uudet vaatekaapit voisi myös sijoittaa, ruuvata yhteen ja kiinnittää ne seinään.
Minulla on nimittäin samanlainen lattia kellarissa, mutta pitääkö sen mennä aivan reunaan? Vai voiko olla muutaman cm rako?

Muutaman cm rako ei haittaa vaatekaappia, mutta saattaa ehkä aiheuttaa lattiahujuntaa?

thomas33 thomas33 sanoi:
Joku senttimetrin rako ei haittaa vaatekaapille, mutta saattaako aiheuttaa lattiat vetoa?
Mitä olen googlannut, tämä on ensisijaisesti ongelma 1800-luvulla rakennetuissa taloissa? Tämä talo on rakennettu juuri ennen toista maailmansotaa.

Voit täyttää viimeisen senttimetrin jollakin muulla, muovikelmulla, masoniitilla tai mitä sinulla on saatavilla.

Lattian veto ei liity ikään, vaan siihen, kuinka paljon rakoja on rakenteessa.

• Tykkään
thomas33
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.