Hei!

Yhteydessä, jossa sähköasentajan pitäisi korjata vähän uutta sähköä huoneeseen, jossa on tällä hetkellä pystyasennossa olevia raakaponttilevyjä naulattuna vaakasuorille koolauksille (ulkoseinä), hän piti sitä erittäin hankalana, koska ei ole mitään mihin kiinnittää, ja jos pitäisi tehdä uria niin alimmat laudat eivät pysy kiinni joten ne tulevat heilahtamaan ja todennäköisesti sotkevat ennen kuin kipsilevy tulee.

Joten ajatus on repiä kaikki raakapontti pois ja antaa sähkön korjata ja korvata OSB-levyllä. Mutta olen lukenut ristiriitaisia mielipiteitä siitä, että OSB pitäisi asentaa 2-3 mm välein levyjen välillä liikkeiden vuoksi, onko se niin herkkää ja eikö kipsilevy sitten halkeile? Tietenkään ei sauma saumaan.

Ei, niin tehdään aina.

Lulaua Lulaua sanoi:
Ei niin tehdä aina.
Tarkoitatko, että jätetään pieni rako? Vastauksesi oli hieman epäselvä minulle, joten pyydän anteeksi!

S
Voit poistaa osan laudoista, jotta hän voi vetää omaansa, ja sitten laittaa ne takaisin. Vähemmän työtä ja paljon halvempaa.

Hieman aiheen vierestä mutta...
Konstruktionsplywood ei ole tätä alikokoa, joten toivon, että sen voi laittaa reuna reunaa vasten (olen jo tehnyt ilman ongelmia).

S sinuslinus sanoi:
Voit poistaa osan laudoista, jotta hän pääsee vetämään omansa ja sitten laittaa ne takaisin. Vähemmän työtä ja paljon halvempaa.
Etten edes ajatellut tätä, kiitos! Nyt aivot voivat levätä ja vain mennä eteenpäin :p

• Tykkään
sinuslinus
  • Laddar…
Nissens
M MagHam sanoi:
Vähän Off Topic, mutta...
Rakennusvanerilla ei ole tätä alimittoa, joten toivon, että sen voi laittaa reuna reunaan (olen jo tehnyt ongelmitta)
Ei, kaikki puu on "elävää" ja liikkuu, joten pitää olla rako myös rakennusvanerissa.

Davidbagare
Lulaua Lulaua sanoi:
Ei niin tehdään aina.
Hahahah huonoin vastaus mitä olen koskaan lukenut. Lyhyet vastaukset ovat hyviä, mutta kilpailua "lyhyin oikea vastaus" et kuitenkaan voita :)

Mitä tarkoitat epätarkalla?

Davidbagare
Lulaua Lulaua sanoi:
Mikä on virheellistä, tarkoitatko?
Kyllä

• Tykkään
Byggtrollet ja 1 muu
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.