Hei paras byggahus.se!!!

Minä, joka olen aloittelija, yritän asentaa marmori-ikkunalaudoja, mutta olen vähän jumissa. :oops:

Miten tehdään, kun OSB-alusta on vino, jos aikoo asentaa marmori-ikkunalaudan? Täyttääkö jollakin kitillä ei liene ok, koska OSB imee kosteutta?

Vielä vaikeampi kysymys,
miten tehdään, jos alusta on KIPSILEVYSTÄ? Silloin täytynee poistaa kipsilevy tai ruuvata toinen kerros OSB:tä päälle?

2 erilaista ikkunaa.

Kiitos paljon avusta!! :)

Marmorinen ikkunalauta on asetettu vinoon OSB-levylle ja kipsilevylle, jotka muodostavat ikkunan alapuolisen rakenteen. Keltainen vatupassi marmoripinnalla, keskellä oleva neste näyttää tason olevan epätasainen. Marmorinen ikkunalauta, joka on osittain asennettu vinolle alustalle ikkunan alla; taustalla näkyy lasi ja teippi.
 
Viimeksi muokattu:
Miksi et voi kiinnittää sitä kipsiin? Nehän liimataan kiinni, luulisin.

Onhan se vähän vinossa, mutta ei paljon, millainen pass har du?
Luultavasti riittää, että laittaa väliin esim. pienen palan mjölkpapp tasapainottamiseksi.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.