M
Olen hankkinut graniitti-ikkunalautat mittojen (b/d/h) 1015/178/30 mm mukaan. Melko tukevat, joten mitä suositellaan kiinnittämään nämä kipsiseinään, jossa on 60 cm väli koolauksilla. Riittääkö, että kiinnitetään metallikannattimilla ja kipsitulppilla, joissa en osu koolaukseen? Paino on noin 15 kg levyä kohti.
 
Farstatjej90
Onko se hylly, jota aiotaan käyttää? Vai pitääkö sen kestää, jos joku asettaa kätensä siihen ja nojaa? Onko se yksittäiskipsi?
 
BirgitS
Ikkunalautojen tulee kestää, että joku nojaa niihin, sekä muutamia kiloja kukkamultaa, joten ne ovat yleensä hyvin kiinnitettyinä seinärakenteisiin, eivät pelkästään kipsilevyihin.
 
  • Tykkään
Farstatjej90
  • Laddar…
M
Farstatjej90 Farstatjej90 sanoi:
Onko se hylly, johon sitä käytetään? Vai pitääkö sen kestää, jos joku laittaa kätensä siihen ja nojaa? Onko se yksinkertainen kipsilevy?
Ei mutta lamppu, kukkia, joten vähän painoa tulee kuten sanotte. Pitää vuokrata runkolinjan etsijä, pitäisi kuitenkin löytää yksi tai kaksi runkolinjaa 🙂
 
  • Tykkään
Farstatjej90
  • Laddar…
BirgitS
Taloissa, joissa seinät on rakennettu puukoolauksella, on yleensä ikkunoiden kummallakin puolella koolinki, johon ikkunankarmi kiinnitetään. Usein nämä koolingit ulottuvat lattiaan asti, joten ne voivat olla hyviä paikkoja aloittaa koolinkien etsintä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.