Hei,
Aion asentaa kattopaneelin ullakon vinokattoon.
Kysyn, miten se kannattaisi asentaa kaikkein kätevimmällä tavalla.
1. Miten asetan naulan niin, ettei se näy? Koska aion rakentaa vaakasuoraan, ja mietin, pitäisikö pontti, joka ulkonee, olla ylöspäin vai alaspäin.
2. Mihin kiinnitän naulan, ettei se näy? Onko se raossa vai ulkonevassa pontissa? Koska en halua, että se näkyy.
/ tw