Olen ajatellut asentaa kattopaneelin sisäkaton reunoille. Koska en omista kompressoria niittipyssylle, haluaisin käyttää sellaista niittipyssyä, joka toimii ilman ilmapainetta.

Voinko asentaa kattopaneelin...eli ohuita paperimassalevyjä...niittipyssyllä?
Minkä kokoisia niittejä minun tulisi käyttää, jotta ne menevät kunnolla sääntöihin sisään eivätkä jää törröttämään kattopaneelin läpi? Voinko esimerkiksi käyttää Bilteman dyckert ja niittipyssyä ENS 16.

Kiitollinen vastauksista!
 
Se riippuu siitä, millainen paneeli sinulla on. Kokeilin sitä eräänlaisen paneelin kanssa, joka oli hyvin paperin kaltainen, mutta silloin hakasin meni suoraan materiaalin läpi. Joten se ei toiminut lainkaan. Mutta jos paneelissa on kestävämpää materiaalia, sen pitäisi toimia.

Luultavasti olet saanut mukana ohjeen, jossa lukee, mitkä kiinnitysmenetelmät ovat hyväksyttyjä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.