Täytyy löytää tarkastaja, joka voi tarkistaa tämän. Kaapit riippuvat takareunasta etureunan tuella.
Alkuperäinen alalattia on kyseessä (28 mm pontattu), ja huomautin siitä, ettei se ollut suora, mutta timpuri tarkisti ja totesi, että painuma (3-4 mm kahden metrin vesivaa'alla mitattuna) ei ollut ongelma ollenkaan.
Kaapit roikkuvat takareunasta ja ovat tuettu etureunasta.
Silloin ne rasittavat lattiaa vähemmän ja useimmat lattianvalmistajat sallivat sen (toisin kuin esimerkiksi keittiösaari, jolla on kaikki paino alaspäin).
Se, mikä kiinnitti huomioni, on se, että lattia on eronnut 4mm, mikä on (hyvin) paljon ja että se on kuitenkin pieni lattia, vain 12 m2 (3,5*3,5 m, jos se on melko neliömäinen), joten jotain täytyy olla, mikä lukitsee lattiapinnan. Mikä on lattian merkki ja tuotenimi?
Olen samaa mieltä. Voisiko olla niin, että ovenkarmit tai jalkalistat pitävät lattiaa paikallaan?
TS ei näytä haluavan ilmoittaa, millaisesta lattiasta on kyse, sillä kysyin siitä jo viestissä 9, koska olisi hyvä tarkistaa asennusohjeet alustan suhteen.
Sellaisena kuin keittiö nykyään on, siellä on keittiösaareke, jossa minulla on muutama lyhyt sauma, jotka ovat irronneet. Muut ovat tyyppillisesti lukittuna vain yhdeltä puolelta eivätkä siten pitäisi irrota, mutta mutta. Huone on 3m x 4m ja lankut ovat 4m suunnassa.
Mutta keittiösaaret eivät yleensä ole hyvä idea liikkuvien lattioiden päälle.
"Poikkeuksellinen kuormitus" https://www.logoclic.info/sv/laminatgolv-garanti
Mutta sellaiset asiat lattian asentajan pitäisi tietää.
Oletko saanut yhteyttä kuluttajaneuvojaan nyt?
Keittiösaari on hankala ja jääkaappi sekä pakastin ovat lähellä.
Oletteko ostaneet lattian itse ja sitten tilanneet/sopineet asentamisesta puusepän kanssa?
Tietäkö lattia-asentaja, että lattialle sijoitettaisiin keittiösaari, vai onko sama puuseppä asentanut keittiön?
Tarkastaja ei halunnut edes ottaa työtä, koska henkilö ei ollut vielä ottanut yhteyttä, ja kirvesmies kirjoitti keskustelussa, että hän ilmestyisi ja korjaisi asian, mutta loistaa poissaolollaan. Viimeisin tekstiviesti oli, että minun tulisi ottaa yhteyttä firmaan, jonka hän oli sopinut, mihin vastasin, että se oli hänen järjestettävä, ei minun, koska mahdolliset virheet hoidan kyseisen firman kanssa ja hän välttyy niiltä.
Aion itse korjata lattian, kun saan siihen aikaa (kesän alussa), ja katsoa, voiko myös lämmitysfolion asentaa niin, ettei varpaiden ole kylmä, kun on lieden luona. On kylmää kaappien ja niiden alla, koska sähköasentaja ei asentanut foliota lähelle kallistajaa kaappien alla, vaan suunnilleen siinä, missä työtaso päättyi seinästä. On oltava mahdollista asentaa tämä oikein, jos kuitenkin täytyy avata koko lattia kirvesmiehen virheen vuoksi.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.