183 lukukertaa ·
7 vastausta
183 lukukertaa
7 vastausta
Asenna kipsikiinnike ruuvilla
Aion kiinnittää hyllyn kipsiseinään ja olen ostanut kipsikiilat ja niihin sopivat ruuvit. Olen hieman epävarma siitä, miten kiinnitän sen. Olen kokeillut yhtä ruuvia ja se menee erittäin hankalasti sisään kiilaan. Olen hieman epävarma siitä, alkaako se liukua kipsissä.
Onko joku käyttänyt tätä? Bilteman tuotenro on 81-536.
Onko joku käyttänyt tätä? Bilteman tuotenro on 81-536.
Se on noin 1200 mm pitkä ja siinä tulee olemaan kolme tukea, joissa jokaisessa on kaksi kiinnityspistettä. Siinä tulee olemaan joitakin koreja, joissa on rukkaset jne., eli melko kevyitä juttuja. Jos se aiheuttaa ongelmia, voin ehkä vahvistaa aukkoa hieman.
Olisin luultavasti panostanut molly-tulppiin tai muuhun laajenevaan tulppiin sen sijaan. Hyllyä ei halua päähänsä.
Olisin mieluummin valinnut Molly.
Hyllylle tulee usein enemmän kuormitusta kuin uskoisi.
En tiedä miltä tuet näyttävät, mutta yleensä vain yksi kahdesta kiinnityspisteestä saa melkein kaiken kuormituksen.
Hyllylle tulee usein enemmän kuormitusta kuin uskoisi.
En tiedä miltä tuet näyttävät, mutta yleensä vain yksi kahdesta kiinnityspisteestä saa melkein kaiken kuormituksen.
Omatoimirakentaja
· Stockholm
· 10 483 viestiä
Olen kokeillut näitä kerran. Huonoin keksintö. Kun ne alkavat luistaa tai heilua vähän niin että ajattelet, sitten kiristän vähän. Silloin saat kraatterin. Vältä!
Näyttää siltä, että ruuveissa, jotka tulevat mukana, on hyvin tiheä kierre, joten oletko varma, että sinulla on alkuperäinen? Minulle on tapahtunut, että olen löytänyt irtonaisen ankkurin ja yrittänyt tavallisella ruuvilla kuin tulppaan, ja silloin se oli mahdotonta puolivälissä ruuvia. Mutta kokeile toisella pussissa olevalla, se voi olla vain yksi, joka on saanut kolhun.O olotor sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi