eligri eligri sanoi:
Onhan se luokiteltu saman vaatimusten mukaisesti, pitäisi olla sama asia? Luulen, että luokitus perustuu täysin suodattimen mikrokokoon, eli joko ne toimivat tai eivät. Mutta voin olla väärässä siinä?
Minulla on joka tapauksessa suurempi luottamus Sundströms, 3M ym. Nyt voi olla, että Climax 757, jota myydään myös muilla, on yhtä hyvä, mutta en ostaisi "nonamea" Kiinasta. Mutta se olen minä.

imported_Benno imported_Benno sanoi:
Joka tapauksessa, luotan enemmän Sundströmsiin, 3M:ään ym. Ehkä Climax 757, joka myydään myös muualta, on yhtä hyvä, mutta en ostaisi "noname":ia Kiinasta. Mutta se olen minä.
Taiwanista ne ovat. Melko suuri ero Kiinaan verrattuna ;)
EDIT: Climaxin puolinaamarit ovat espanjalaisia.

Viimeksi muokattu:
eligri eligri sanoi:
Onko luokiteltu samojen vaatimusten mukaan, pitäisikö olla sama asia?
Luulen, että luokitus perustuu täysin suodattimien mikron kokoon, eli joko ne toimivat tai eivät toimi. Mutta ehkä olen väärässä tässä?
On valtava ero kertakäyttömaskien ja oikeiden hyvin istuvien puolinaamareiden välillä oikeilla suodattimilla - ne ovat toisaalta helpompia hengittää, toisaalta tiiviimpiä sekä sisään- että uloshengityksessä, ja mikä tärkeintä, uloshengitysilma suunnataan niin, etteivät suojalasit sumene.

H Harald Blåtumme sanoi:
On valtava ero kertakäyttömaskien ja oikeiden hyvin istuvien puolinaamareiden välillä, joissa on oikeat suodattimet - ne ovat toisaalta helpompia hengittää, toisaalta ne tiivistävät paremmin sekä sisään- että uloshengityksessä, ja mikä tärkeintä, uloshengitysilma ohjataan niin, ettei suojalasit höyrysty.
Muista myös mahdollinen parta. Parran kanssa ei koskaan saavuteta P3-tasoa. 😉

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.