Hei!
Olen remontoimassa kellarihuonetta. Tulin huolestuneeksi siitä, että olisin hengittänyt asbestia. En ajatellut sitä, ennen kuin jälkeenpäin. Maton alla ei ole niin kutsuttua mustaliimaa, joka sisältäisi asbestia. Mutta olen huolissani seinistä. Revin vanhan kangastapetin pois. Sen alla on jotain valkoista maalia. Voiko se sisältää asbestia? Lähetän sen analysoitavaksi.
Olen remontoimassa kellarihuonetta. Tulin huolestuneeksi siitä, että olisin hengittänyt asbestia. En ajatellut sitä, ennen kuin jälkeenpäin. Maton alla ei ole niin kutsuttua mustaliimaa, joka sisältäisi asbestia. Mutta olen huolissani seinistä. Revin vanhan kangastapetin pois. Sen alla on jotain valkoista maalia. Voiko se sisältää asbestia? Lähetän sen analysoitavaksi.
Talo rakennettu 1969Mattias Mattsson sanoi:
Hei!
Olen remontoimassa kellarihuonetta. Huolestuin siitä, että olisin hengittänyt asbestia. En ajatellut sitä, ennen kuin jälkeenpäin. Mattan alla ei ole mustaa liimaa, joka sisältää asbestia. Mutta olen huolissani seinistä. Poistin vanha kangastapetti. Alla on jotain valkoista maalia. Voiko se sisältää asbestia? Aion lähettää analyysiin.
En usko, että se on asbesti. Jos se kuitenkin olisi sitä, yksittäinen altistus ei ole vaarallista. Toisaalta näyttää siltä, että seinät on tehty sinibetonista. Ei hyvä, ne voivat päästää radonia. Tee radonmittaus.
Klikkaa tästä vastataksesi


