En usko, että se on asbesti. Näyttää olevan jotain liimaa/sementtiä.
Asbesti koostuu terävistä, säikeisistä kuiduista, en näe mitään merkkejä siitä reunoilla, joista näytät.
Joo, se vaikuttaa olevan jotain liimaa. Kuitenkaan ei voi visuaalisesti arvioida, onko se asbesti vai ei. Täytyy katsoa sitä mikroskoopilla. Mietin vain, jos jollain on kokemusta siitä, käytettiinkö asbestia ovikarmien takana?
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.