Hei!
Olen aikeissa laittaa kuntoon uutta eteistämme. En ole aivan peukalo keskellä kämmentä, mutta en ole myöskään käsityöläinen.
Olen juuri laittanut katon kuntoon. Vanha kattopaneeli oli palkkien alla, joten halusin korkeamman kattokorkeuden. Palkit pitää hioa ja käsitellä tummiksi.
Nyt siirrytään seiniin ja sisustukseen. En oikein tiedä miten edetä? Olen googlaillut, mutta en ole löytänyt mitään hyvää.
Aion laittaa helmipanelia puolipaneeliksi ja sen jälkeen lista, ja sitten tapettia. Haluaisin paikalleen rakennetut vaatekaapit, mihin olen piirtänyt punaisella. Ajattelin ostaa ikea vaatekaappien ovet (tosin heidän keittiöovet) ja sitten kiinnittää saranat itse. Onko todella vaikeaa saada se onnistumaan? Käsityöläisemme, jotka auttoivat meitä katon kanssa, sanoivat että minun pitäisi ostaa kokonaisia vaatekaappeja ja verhoilla ne. Ja voiko ne onnistua tekemään helmipanelilla ja sitten leikata ne siten, että ne ovat täysin upotetut. Onko se turha projekti?
Mitä pitäisi käyttää runkona kiinnittääkseni ja rakentaakseni muotoa? 45×45?
Lopuksi. Mistä ja miten minun pitäisi aloittaa? Helmipanelilla? En ole löytänyt miten tehdä ulko- tai sisänurkille.
Se, johon ei ole piirretty, on kuvattu suoraan eteiseen.
Kiitos avusta moniin kysymyksiin.
/Torsten