Olen purkanut kevytbetonista tehdyn sisäseinän kotona ja aion rakennuttaa osan seinästä uudelleen rankoilla ja kipsillä. Kevytbetoni oli rakennettu lattialaatan syvennykseen (katso kuva) ja ajattelen, että minun pitäisi täyttää syvennys ennen kudosten kiinnittämistä. Ajattelenko oikein? Ja mitä tuotetta minun pitäisi käyttää täyttöön? Sen pitäisi kyllä kestää poraaminen kiinnittääksesi laudat sitten.

Kahdelle tulevalle seinälle menee kaksi vesiputkea patterille, pitäisikö minun vakauttaa ne jollain tavalla? Joitakin vinkkejä, miten siinä tapauksessa?
 
  • Vanha seinä ja putket paljastettuina betonilattialla, viereinen puinen lattia näkyvissä; seinän alaosassa on syvennys.
  • Vanha kevytsoraharkko seinä, jossa on näkyviä vesiputkia, esitetty puretun seinän kohdalla, osittain asennettuna puurunkoiksi.
  • Lämmitysjärjestelmän putket kulkevat seinän läpi ja liittyvät patteriin, seinässä näkyy alaosassa aukko, osa pohjalevystä puuttuu.
T
Valaa uudelleen tavallisella hienobetongilla (sellaiset säkit, joissa on "kaikki yhdessä"), jotka vain sekoitat veden kanssa, pitäisi toimia.

Ensimmäinen sääntö seinää vasten kiinnittäisin seinään tulpan ja ruuvin kanssa ja vetäisin sen putkien taakse. Sitten voit asettaa pari putkikannaketta kiinnittääksesi ne, ja levymateriaali kiertää niiden ympärillä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.