Olen jumissa ja tarvitsen hieman neuvoja.
Aion asentaa puolipainavan (17 kg) esineen kipsiseinään talossa. Seinällä on yksikerroksinen kipsilevy, tähän asti ei ongelmia. Haasteena on, että sähkökeskus on asennettu tähän seinään takapuolelta. Kun mittaan seinän ulkopuolelta, siinä on 25 mm tilaa sähkökeskuksen takapuolelle (eli noin 12 mm ilmaa siis). Olen kokeillut erilaisia kipsiankkureita, mutta ne eivät joko kiinnity / laajene, tai ne repivät seinän (metallikipsilaajentaja 4e) hajalle.
Tämä luultavasti johtuu siitä, että minulla ei ole tarpeeksi tilaa saada laajentamatonta laajenninta sisään, ennen kuin kiristän sen pihdeillä.
Olen tietysti iloinen, jos vältyn poistamasta sähkökeskusta laittaakseni puulevyn taakse, vaikka tämä olisikin ollut paras ratkaisu.
Uskallanko "löysätä" sähkökeskusta ja toivoa, että johtimilla on hieman joustoa, jotta voin vetää sitä 5 cm ulospäin? Jos tämä olisi mahdollista, saisin tietysti tarpeeksi tilaa asentaa metallikipsilaajentaja oikealla tavalla, jos nyt löydän sellaisen, joka ulottuu vain 12 mm taaksepäin.
Kiitollinen kaikista ehdotuksista.