D Danne824 sanoi:
Varmaan hyvä, käytämme ensisijaisesti tuotteita [linkki], mutta on olemassa monia muita valmistajia, joilla on sama tyyppinen valikoima ja joita ei varmasti tarvitse tuoda maahan.
Olen vain iloinen amatööri, joka aikoo yrittää puutyön hienoutta :) työskenneltyäni laatoituksen parissa noin 20 vuotta ja keskityttyäni yksityisasiakkaisiin, joilla on syvä kukkaro, sekä luonnonkiviin, uskon, että siitä tulee hieno kontrasti.

• Tykkään
Danne824 ja 1 muu
  • Laddar…
D Danne824 sanoi:
Ja, olisin luultavasti suosinut ehdotustasi, käytämme epoksia tammen ja mahongin kanssa. Tammen, joka altistuu kosteudelle, esikäsittelemme lignulla, eräänlaisella epoksilla, joka tunkeutuu paljon syvemmälle puuhun, ja sitten liimaamme epoksilla.
Ajatukseni oli, että PU-liima täyttää paljon paremmin, joten sovituksen ei tarvitse olla niin tarkka. Mutta, näyttää siltä, että tuolit ovat edelleen ehjiä, joten valkoinen liima toimii ilmeisesti myös.

• Tykkään
Danne824
  • Laddar…
D
Intet Intet sanoi:
Ajattelin, että PU-liima täyttää paremmin, joten istuvuuden ei tarvitse olla niin tarkka.
Mutta, käy ilmi, että tuolit ovat yhä tukevia, joten valkoinen liima toimii ilmeisesti myös.
Onnittelut vaan. Sinun huonekalunikkari tietää varmasti parhaiten.

D
F Fjonken sanoi:
Olen vain iloinen amatööri, joka aion kokeilla puutöiden hienoutta :) olen tehnyt laatoitustöitä noin 20 vuotta ja keskittynyt yksityisasiakkaisiin, joilla on syvät taskut sekä luonnonkiviin, joten uskon, että se on mukava kontrasti.
Palaan asiaan kanssasi, kun kyse on laatoitusasioista 😀 sama tausta, mutta ei kiven osalta.

D Danne824 sanoi:
Palaan asiaan kanssasi laattojen asennukseen liittyvissä kysymyksissä 😀 sama tausta, mutta ei kiviä koskien.
Olet niin tervetullut!
Olen todella kiinnostunut höylästä, sellaisesta pienestä dewalt dw733:stä tai vastaavasta. Onko sinulla kokemusta sellaisesta?

D
Ei valitettavasti, meillä on isompi oiko- ja tasohöylä.

Mutta tuon, jota katsot, haluaisin minäkin 😀

Täällä on varmasti joitain, joilla on kokemusta siitä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.