Minulla on ongelmia seinäkiinnitettävän pyykkinarun asentamisessa kipsiseinään.

Käyttämäni tulppa vaatii ruuvin halkaisijaksi 4,5-5,0 mm. Mukana tulevan ruuvin halkaisija on noin 4,0 mm. Ruuvi ei tartu kovin hyvin tulppaan ja tuntuu löysältä.

Olen yrittänyt löytää samankokoisella ruuvin kannalla (tai hieman pienemmällä) varustetun ruuvin (vaaditaan, jotta laite voidaan ripustaa ruuville) Bauhausista ja Krautasta, mutta en voi löytää ruuvia, jonka ruuvin halkaisija on 4,5-5,0 mm ja ruuvin kannan halkaisija 7,00 mm (tai hieman pienempi).

Olen myös yrittänyt "pakottaa" ruuvia, jonka kannan halkaisija on noin 9,00 mm, laitteeseen, joka tulee ripustaa ruuville, mutta valitettavasti se ei onnistu.

Tietääkö kukaan, onko saatavilla ruuveja, joiden kannan halkaisija on noin 7,00 mm ja ruuvin halkaisija 4,5-5,00 mm?

Onko olemassa turvallinen tapa "täyttää" tulppaa, jotta mukana oleva ruuvi tarttuisi paremmin hieman suurempaan tulppaan?

Olen kiitollinen kaikesta inputista, miten voisin ratkaista tämän ongelman ilman, että joudun poistamaan tulpan, korjaamaan reiän ja aloittamaan alusta pienemmällä tulpalla.

Kipsiseinälle kiinnitettävään pyykkinaruun valitsisin ehdottomasti molly-ankkurointipultin.

• Tykkään
Huzzbutt ja 1 muu
  • Laddar…
Nissens
S SF1 sanoi:
Minulla on ongelmia seinään kiinnitettävän pyykkinarun asentamisessa kipsiseinään.

Käyttämäni proppu vaatii ruuvin halkaisijan olevan 4,5-5,0 mm. Mukana tulleen ruuvin halkaisija on noin 4,0 mm. Ruuvi ei kiinnity hyvin proppuun, ja tuntuu, että se pysyy löysästi.

Olen yrittänyt löytää Bauhausista ja Krautasta ruuvia, jolla on sama kannan halkaisija (tai hieman pienempi) (tarvitaan, jotta laite voidaan ripustaa ruuviin), mutta en ole löytänyt ruuvia, jossa on ruuvin halkaisija 4,5-5,0 mm ja ruuvinkannan halkaisija 7,00 mm (tai hieman pienempi).

Olen myös yrittänyt "pakottaa" ruuvia, jossa kannan halkaisija on noin 9,00 mm laitteeseen, joka on ripustettava ruuviin, mutta valitettavasti se ei onnistu.

Tietääkö kukaan, onko olemassa ruuveja, joiden kannan halkaisija on noin 7,00 mm ja ruuvin halkaisija 4,5-5,00 mm?

Onko mitään turvallista tapaa "täyttää" proppu niin, että mukana tullut ruuvi kiinnittyy paremmin hieman isompaan proppuun?

Olen kiitollinen kaikesta mahdollisesta avusta, miten voisin ratkaista tämän ongelman ilman, että joudun poistamaan proppua, korjaamaan reikää ja aloittamaan uudelleen pienemmällä propulla.
Sinun tulisi käyttää mollyproppua/ruuvia ja jos kanta on liian pieni, voit laittaa väliin prikan.

Paras ratkaisu olisi, jos löydät seinän koot ja ruuvaat vaakasuoran puun kiinni, johon kiinnität pyykkinarut. Jos sinulla on vain yksi naru, ehkä voisit laittaa puuruuvin suoraan palkkiin?

Pyykkinarut kiinnittäisin epäilemättä poikittaiseen palkkiin tai vanerilevyyn. Tulee nykäysrasituksia joka kerta, kun pyykkiä ripustetaan, ja rasitus on lisäksi vino.

Muuten osta oikeat ruuvit ja prikat, kuten jo mainittiin. Jos et löydä prikkoja, katso, toimiiko mutteri.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.