6 524 lukukertaa ·
8 vastausta
7k lukukertaa
8 vastausta
APUA! Noin 1 metrin 50 mm PEM letku (Tukholman alue)
Onko kellään sattumalta pätkää 50 mm PEM-letkua myytävänä Tukholman alueella?
Kaivoin poikki letkun, joka menee altaaseen, ja nyt vesi valuu ulos... :'(
Ei löydy metritavarana mistään, mitä olen tänään löytänyt Tukholman alueella, ja koko rullan tilaaminen tuntuu vähän tarpeettomalta...
Kaivoin poikki letkun, joka menee altaaseen, ja nyt vesi valuu ulos... :'(
Ei löydy metritavarana mistään, mitä olen tänään löytänyt Tukholman alueella, ja koko rullan tilaaminen tuntuu vähän tarpeettomalta...
Paras vastaus
Joo, voin antaa metrin. Huomaa kuitenkin, että on vaikea saada niin lyhyt pala olemassa oleviin liitoksiin. On järkevämpää ottaa pehmeää PVC letkua (jota myös myydään metritavarana kaikissa allaskaupoissa!)
Olen kotona tänä iltana ja koko päivän huomenna.
Olen kotona tänä iltana ja koko päivän huomenna.
Ihanaa! Kiitos!
Olen kaivanut vapaasti ympäri letkun ja saanut katkaista noin 1 metri, koska se litistyi.
Laitan ensin PRK-liitoksen ja sitten voin nostaa letkun toisessa päässä niin, että työntää toiseen PRK-liitokseen pitäisi onnistua melko hyvin kunhan saan oikean pituuden siihen...
Olen kaivanut vapaasti ympäri letkun ja saanut katkaista noin 1 metri, koska se litistyi.
Laitan ensin PRK-liitoksen ja sitten voin nostaa letkun toisessa päässä niin, että työntää toiseen PRK-liitokseen pitäisi onnistua melko hyvin kunhan saan oikean pituuden siihen...
Tiedän, että messinkiä tulisi välttää kytkennöissä kloorivedessä, mutta PRK-liitos on hyvin vähän altistunut vedelle. Noin 1 mm letkujen välillä.
Toimiiko se vai syöpyykö se kuitenkin rikki?
PRK on valmistettu jostain sinkinkadon kestävästä messingistä, jos sillä nyt on mitään merkitystä...
En ole kovin innostunut kaivamaan muoviliitosta maahan...
Toimiiko se vai syöpyykö se kuitenkin rikki?
PRK on valmistettu jostain sinkinkadon kestävästä messingistä, jos sillä nyt on mitään merkitystä...
En ole kovin innostunut kaivamaan muoviliitosta maahan...
Se tulee hapettumaan ja alkaa vuotaa, kuinka kauan kestää, ei kukaan tiedä, nuo siniset, joita myydään J-A:ssa, ovat hyviä ja kestävät maan, kiristä mutterit kunnolla ja varmista, että letku menee pohjaan asti, letkun ulkopuoli pitää viistää niin, ettei O-rengas leikkaannu, voi olla jäykkä, mutta vähän astianpesuainetta käy hyvin.
Osta muoviliitin, ne ovat melkein yhtä kestäviä kuin letku.
Ehdotan Cpex-muoviliitintä, saatavilla poolstore:sta. Mielestäni nämä ovat tukevampia kuin ne, jotka olen nähnyt esimerkiksi folkpool:ssa.
Yllättyisin, jos prkkoppling-johto kuolisi ennenaikaisesti. Toisaalta on olemassa riski hieman vihreämmästä hiuksesta kuin toivottavaa on...
Yllättyisin, jos prkkoppling-johto kuolisi ennenaikaisesti. Toisaalta on olemassa riski hieman vihreämmästä hiuksesta kuin toivottavaa on...
Klikkaa tästä vastataksesi