Olen repinyt pois vanhan ällöttävän maton portaista. Mutta en oikein tiedä, mitä laittaa tilalle.
Portaat ovat mäntypuuta ja ajattelin hioa ne ja tehdä jotain, mutta säilyttää puun värin jollain tavalla. En pidä valkoiseksi maalatuista portaista. Jos ollaan niin kunnianhimoisia (ja ehkä vähän nörttejä) ja valitaan avainsanoja remonttiin, meidän olisi ehkä pelkistetty, pohjoismainen ja klassinen. Siksi siitä tulee ehkä valkoiseksi petsattu jollain näyttävällä tavalla. Tähän en oikein osaa nähdä, miten muu puu tuntuisi näyttävältä askelmilla, ja sitten oikeastaan jää vain uusi matto. Mutta yäk, sitä en todellakaan halua. Kuten Ernst sanoo, pidämme "rehellisistä" materiaaleista, ja olemme käyttäneet vähän betonia yläkerrassa (lamppu, betoninsävyinen tehosteseinä ja keittiösaarekkeen peitelevy ovat tekeillä), ja siitä tuli idea laittaa betonia askelmille.
Voisiko tämä toimia? Kuulostaako se hienolta? Mitä betonia minun pitäisi siinä tapauksessa käyttää? Kaikki vinkit otetaan kiitollisina vastaan!
Valitsisin neulahuopa- tai ehkä jonkin laminaattilattian oikealla tyylillä..
Luulen, että puuportaat liikkuvat niin paljon, että betoni halkeaa, mahdollisesti niin sanottu kuitubetoni voisi toimia.
Kiitos vastauksestasi, valitettavasti laminaattilattia on täysin poissuljettu. Ja neulahuopa ei tunnu kovin hygieeniseltä, koska teemme remonttia ja silloin pölyää.
Onko jollakulla muulla jotain vinkkejä? Mitä mieltä olette kuitubetonista? Tai onko jollain ehdotusta toisesta erilaisesta ratkaisusta?
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.