Hei!

Olen tehnyt muotteja ja ajattelin valaa työtasot keittiöömme.
Onko kenelläkään tietoa, onko kuvassa oleva raudoitus riittävä?
Verkko on sellainen, jota käytetään lattian tasoituksessa, ja se on 8mm raudoitusrautaa, jonka olen taivuttanut siihen kohtaan, mihin liesi tulee.
En haluaisi, että se halkeaa.

• Muotissa armerointiverkko ja 8mm terästangot keittiön työtason valamiseen, vaaleansininen suojalevy päällä.
V Villatrelleborg sanoi:
Hei!

Olen tehnyt muotteja ja aion valaa työtasoja keittiöömme.
Tietääkö kukaan, onko kuvassa oleva vahvike riittävä?
Verkko on sellainen, jota käytetään lattian tasoituksessa ja se on 8mm vahvistustanko, jonka olen taivuttanut siihen, missä liesitaso tulee olemaan.
En haluaisi, että se halkeaa
Mitä olen nähnyt, "yleensä" käytetään tavallisia 5 mm vahvisteverkkoja. Toisaalta, käyttämät verkot ovat sellaisia, joita käytetään lattioiden tasoituksessa, jotka sitten kestävät kävelemisen. Herkin vaihe lienee, kun käsittelet levyjä asennuksen aikana.

Olen ajatellut tehdä saman asian, mutta aion käyttää tavallista 5 mm vahvikenverkkoa ja vahvistuksia vahvistustangoista, kuten sinä olet valinnut.

Oletko ajatellut ripustaa vahvikkeet johonkin, tai laittaa ne, kun puolet massasta on jo muotissa?

Raudoituksen reiän ympärillä tulee kulkea suoraan ohi eikä taittua kulman ympäri. Ajattele, että raudoitus on kuin vedetty naru ja mitä silloin tapahtuu taivutuksen kanssa.

• Tykkään
AXS
  • Laddar…
Kiitos vastauksesta! Valoin levyt viikonloppuna ja muutin raudoitusta suunnilleen kuten witten kirjoitti. Lisäksi vahvistin sisänurkkia ylimääräisellä raudoituksella.

Työpaja, jossa useita valkoisia pöytiä tai tasoja kuivuu, odottaen kiillotusta. Pöydillä on roiskeita ja lattialla on muovisuojia. Kahden viikon odotus ja sitten esiin kiillotuskoneen kanssa.

• Tykkään
yonna
  • Laddar…
Tein jotain vastaavaa jonkin aikaa sitten ja etureuna halkesi, kun otin muotin pois...

Liian myöhäistä antaa vinkkejä sinulle, mutta jos joku tulevaisuudessa eksyy tänne, aseta raudoitus (mielellään 8 mm) 45 asteen kulmassa kulmista sekä kaksoiskerroksiin kapeaan etureunaan.

Nyt levystäni ei tullut mitään, mutta olin myös "tärisyttänyt" aivan liian vähän, joten pinnalla oli paljon ilmakuplia, joten vaikka se ei olisi murtunut, se ei olisi toiminut keittiötasona...

Toivon, että omasi onnistuvat paremmin @Villatrelleborg! :D

Miten levyn kävi, onko halkeamia?

Ei siltä vaikuta vielä ainakaan. Aion kääntää ne joskus ensi viikolla. Ovat olleet peitettyinä muovilla ja kasteltu viikon ajan nyt. Olen irrottanut muotin ympäri ja siellä näyttää todella hyvältä!

• Tykkään
M96jp
  • Laddar…
Oletko valanut mastertop 135 pg light reflective:llä?

V Villatrelleborg sanoi:
Hei!

Olen tehnyt muotteja ja aion valaa työtasot meidän keittiöön.
Onko kenelläkään tietoa, riittääkö kuvassa oleva vahvistus?
Verkko on sellainen, jota käytetään lattian tasoituksessa, ja se on 8 mm vahvistustanko, jonka olen taivuttanut siihen, missä liesitaso tulee olemaan.
En halua, että se halkeaa
Laittakaa mielellään paljon kuvia lopputuloksesta! :D(y)

• Tykkään
M96jp ja 1 muu
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.