Hei!

Aion rakentaa uudelleen 1,4 m syvän ja 2 m leveän uraan latoon, lattia on valettu.

Ajattelin käyttää pystysuoria koolauksia, jotka lepäävät uran pohjalla, yksi kummallekin puolelle ja yksi keskelle. Sitten pystysuora 45x195 suoraan yli 2 m pituudelta, cc60. Sitten 45 mm paksu lattialauta sen päälle. Riittääkö tämä mitoitus auton ajamiseen? Onko se liioiteltu vai onko se liian pieni?

Terveisin,
Daniel
 
Mikä se oikein on, gödselränna?
Miten on kosteuden ja salaojituksen laita?

Ensimmäinen ajatus olisi varmaan täyttää makadamilla ja sitten valaa betonia päälle.
Loppu lattiasta on varmaan betonia?
 
Olen miettinyt sitä, mutta se tulee valitettavasti liian kalliiksi, minulla on mahdollisuus saada puutavaraa halvalla, kosteus ei ole ongelma, se on ollut heinälato, mihin ränniä on käytetty, en tiedä tarkasti.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.