Hei!
Aion rakentaa uudelleen 1,4 m syvän ja 2 m leveän uraan latoon, lattia on valettu.
Ajattelin käyttää pystysuoria koolauksia, jotka lepäävät uran pohjalla, yksi kummallekin puolelle ja yksi keskelle. Sitten pystysuora 45x195 suoraan yli 2 m pituudelta, cc60. Sitten 45 mm paksu lattialauta sen päälle. Riittääkö tämä mitoitus auton ajamiseen? Onko se liioiteltu vai onko se liian pieni?
Terveisin,
Daniel