J
Marcus J sanoi:
Valet av ankarskruv har kommit att stå mellan Gunnebo Impreg och ESSVE CorrSeal. Kostnaden är ungefär densamma, men ESSVE blir något billigare med rabatt hos Beijer plus att det blir enklare för mig.
Får man lov att fråga vart du bor?

John J sanoi:
Saanko luvan kysyä, missä asut?
Kyllä, siitä vaan. Asun Flodassa Göteborgin ulkopuolella (Lerumin ja Alingsåsin välissä).

P-plats sanoi:
Minulla on terassi yhdessä talossa, jossa kaide on kiinnitetty Spax-sähkögalvanoiduilla ruuveilla ja niistä ei ole paljoa jäljellä noin 12 vuoden jälkeen...
Käyttäisin Essven ruuveja CorrSealilla!
On kai myös ankkuriruuveja sillä käsittelyllä uskoakseni...
(Korjaan itseäni, niitä on olemassa!)
Se oli kuin H*to! Kiinnostavaa!:eek: Kuinka karkeaa mitoitusta?

Fnularn sanoi:
Se on kuin paholainen! Mielenkiintoista!:eek: Kuinka karkea koko?
Luulen, että se oli SPAX TFX FZB 4,5X70, jos en muista väärin...
Tiedän, että hän valitsi näiden ja ruostumattoman trallskruv väliltä, MUTTA hän mielestään ruostumattomat vain vääntyivät.

J
Marcus J sanoi:
Ja, tietysti saat sitä. Asun Flodassa Göteborgin ulkopuolella (Lerumin ja Alingsåsin välissä).
:) keskellä metsää siis.

CorrSeal varmaan kestää siellä useita vuosia pidempään kuin nyt haluat pitää sen painettuna.

• Tykkään
davveno1
  • Laddar…
Minulla on ongelmia tämän kanssa. Olen kiinnittänyt galvanoituja rakennuskiinnikkeitä painekyllästettyyn puuhun tavallisilla galvanoiduilla ankkuriruuveilla ulkokäyttöön. Tämä kestää maksimissaan 6 kuukautta. Ruuvit ovat täysin syöpyneet. Vain kannat ovat jäljellä.

Onko silloin ruostumaton ruuvi se, mitä tarvitaan?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.