Minulla on vähän pohdintoja siitä, pitäisikö minun käyttää peltikiskoja vai puukiskoja kattoon ja lattiaan. Etuna on, että muihin kiskoihin on helpompi kiinnittää ne, mutta entä sitten, kun minun täytyy kiinnittää katto- ja lattialistat. Kiinnittyykö ne hyvin?
Olen kylläkin aikeissa kiinnittää osb:ta niihin myös, joten ehkä se käy dyckert-kiinnikkeeksi vai kuinka?

Ei, jos aiot käyttää plåtreglar, niin ruuvaa.
Dyckert tarvitsee paksumman materiaalin kuin levy pysyäkseen hyvin paikallaan, yhtä paksu kuin dyckert on pitkä tai enemmän.

Puusepät, joiden kanssa yleensä työskentelen, sahaavat puukoolausta, jotka he asettavat metallitukikiskon sisään jokaisen metallikoolauksen väliin.
Näin heillä on puuta takana, kun he tekevät listoitusta.

fahlis sanoi:
Ei, jos aiot käyttää plåtreglar, ruuvaa. Dyckert tarvitsee paksumpaa materiaalia kuin levy pysyäkseen hyvin paikoillaan, yhtä paksua kuin dyckert on pitkä tai enemmän.
Mielestäni jalkalistat pysyvät riittävän hyvin OSB/Gips- ja plåtregel koostuvassa kipsiseinässä. Tapanani on myös hieman uurtaa naulaa, mielestäni se toimii erinomaisesti. Mutta on selvää, että ruuvaus kiinnittyy paremmin ehdottomasti.

S
Tobbe87 sanoi:
Nikkarit, joiden kanssa yleensä työskentelen, sahaavat puukoolausta, jota he asettavat metallikiskoon jokaisen metallikoolauksen väliin.
Näin heillä on puuta taustalla, kun he listaavat.
se kuuluu harvinaisuuksiin.
sen voi vain viistoon ampua naulan, niin se pysyy. joskus rautanaula osuu metallikoolaukseen.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.