2 774 lukukertaa ·
6 vastausta
3k lukukertaa
6 vastausta
Ampua betoninaula pulttipistoolilla vastavalettuun betoniin?
Hei,
Olen kysynyt betong-lev ym. kuinka pitkään minun tulisi odottaa ennen kuin voin ampua naulan kiinnittääkseni valuholkin (planja combidäck) vastavalettuihin seiniin. Onko kenelläkään tietoa yleisohjeista, kuinka kauan betonin tulisi antaa kovettua ennen kuin alan kiinnittää muottia siihen?
Terveisin
Olen kysynyt betong-lev ym. kuinka pitkään minun tulisi odottaa ennen kuin voin ampua naulan kiinnittääkseni valuholkin (planja combidäck) vastavalettuihin seiniin. Onko kenelläkään tietoa yleisohjeista, kuinka kauan betonin tulisi antaa kovettua ennen kuin alan kiinnittää muottia siihen?
Terveisin
Kun betoniin ammutaan, naula syrjäyttää betonia, joka puolestaan painaa takaisin naulaa vasten, ja kitka pitää naulan paikallaan. Siksi on tärkeää, että betoni on kovettunut kunnolla kiinnityksen lujuuden varmistamiseksi. Olisin odottanut jonkin viikon (olosuhteista, betonityypistä jne. riippuen), jos kyseessä on valumuotti.
Jos on kyseessä vain tilapäinen kiinnitys ilman kantavuutta, esimerkiksi voi usein tehdä sen seuraavana päivänä.
Jos on kyseessä vain tilapäinen kiinnitys ilman kantavuutta, esimerkiksi voi usein tehdä sen seuraavana päivänä.
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 051 viestiä
Seuraavana päivänä FM:ssä pitäisi olla mahdollista naulata tavallisia nauloja vasaralla.
Pulttipistoolilla on mahdollista ampua nauloja täysin kovettuneeseen betoniin (tyypillisesti usean vuoden ikäiseen)
Protte
Pulttipistoolilla on mahdollista ampua nauloja täysin kovettuneeseen betoniin (tyypillisesti usean vuoden ikäiseen)
Protte
Klikkaa tästä vastataksesi