2 716 lukukertaa ·
6 vastausta
3k lukukertaa
6 vastausta
Alumiini U-profiili, MDF ja peili liukuovina?
Olen yrittänyt löytää liukuovea, joka sopisi portaiden alapuolella olevaan varastoon. Oven mitat ovat n. 226x86 cm. Voin tehdä noin 30 mm leveän aukon, johon ovi voi liukua, joten ongelmana on löytää jotain toimivaa...
Ajatuksenani on nyt leikata 16 mm MDF-levy ja liimata siihen 4 mm paksu peili. Sitten laitan alumiinisen U-profiilin kehyksenä ympäri, johon kiinnitän myös liukuoven kiinnitysosat yläreunaan...
Joten kysymys kuuluu, pitääkö U-profiili, joka on täytetty jollain liimamassalla (silikoni?)? Vaihtoehtoisesti voin myös kiinnittää lyhyitä ruuveja, 4x15 mm, alumiiniprofiilin läpi MDF-levyyn.
Onko tämä rakenne, joka toimii?
Ajatuksenani on nyt leikata 16 mm MDF-levy ja liimata siihen 4 mm paksu peili. Sitten laitan alumiinisen U-profiilin kehyksenä ympäri, johon kiinnitän myös liukuoven kiinnitysosat yläreunaan...
Joten kysymys kuuluu, pitääkö U-profiili, joka on täytetty jollain liimamassalla (silikoni?)? Vaihtoehtoisesti voin myös kiinnittää lyhyitä ruuveja, 4x15 mm, alumiiniprofiilin läpi MDF-levyyn.
Onko tämä rakenne, joka toimii?
Remontoija
· Näverkajakens födelseort
· 797 viestiä
Poraa reikä levyyn, johon työnnät mutterin ennen peilin asettamista, niin voit käyttää metrisiä kierrepultteja pyöräkiinnikkeeseen. Silloin voit myös laittaa mutterin terän yläreunaan tulevia säätöjä varten.
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 024 viestiä
Et voi kuvitella mitään kevyempää kuin MDF-levy?
protte
protte
Mitä liimaa voi käyttää peilin liimaamiseen MDF:ään, joka kovettuu nopeasti?
Jos haen peilin (4 mm) lasimestarilta ilman pakkausta, saan sen 800 kr halvemmalla. Ajattelin, että jos otan MDF-levyn mukaan ja liimaan peilin suoraan lasimestarilla, niin minulla on vankka ja hyvä pakkaus...
Jos haen peilin (4 mm) lasimestarilta ilman pakkausta, saan sen 800 kr halvemmalla. Ajattelin, että jos otan MDF-levyn mukaan ja liimaan peilin suoraan lasimestarilla, niin minulla on vankka ja hyvä pakkaus...
Klikkaa tästä vastataksesi