4 487 lukukertaa ·
19 vastausta
4k lukukertaa
19 vastausta
Aloittelijan rappaus
Sinun ei ainakaan pitäisi käyttää muoviväriä sillä seinällä
Mutta kyllä sinulla on vähän ongelmia kosteuden/veden läpitulon kanssa seinän läpi, mutta kun katsoo mistä se tulee, näyttää siltä että jos se on maahan kaivettu, sinulla on ongelma pintaveden kanssa tai vaihtoehtoisesti, jos se on maan yläpuolella, niin silloin ongelma on katossa...
Veikkaan, että se on maahan kaivettu ja ongelmana on valuminen ja salaojitus...
Mutta kyllä sinulla on vähän ongelmia kosteuden/veden läpitulon kanssa seinän läpi, mutta kun katsoo mistä se tulee, näyttää siltä että jos se on maahan kaivettu, sinulla on ongelma pintaveden kanssa tai vaihtoehtoisesti, jos se on maan yläpuolella, niin silloin ongelma on katossa...
Veikkaan, että se on maahan kaivettu ja ongelmana on valuminen ja salaojitus...
Se on maan päällä, ja olen mahdollisesti löytänyt ongelman. En tiedä voiko niitä kutsua kattopalkkeiksi, mutta palkit, jotka pitävät katon ylhäällä, työntyvät hieman esiin autotallin ulkopuolelle. Sitten se on rakennettu umpeen paneloinnilla (ei minun suunnittelema). Joka tapauksessa se on täysin tiivistämätön "kattopalkkien" ja seinän välillä (cm:n suuruisia rakoja).P psau sanoi:Sinun ei todellakaan pitäisi käyttää muovimaalia sillä seinällä
Mutta kyllä, sinulla on hieman ongelmia siitä, että kosteus/vesi tulee seinän läpi, mutta kun ajatellaan mistä se tulee, näyttää siltä, että jos se on maan alla, sinulla on ongelmia pintaveden kanssa tai jos se on maanpäällinen, niin katto...
Arvaan, että se on maan alla ja sinulla on ongelmia vedenpoiston sekä salaojituksen kanssa...
Muuten vesi tunkeutuu tiilisaumojen läpi. Se on vain yhden tiilen paksuinen muuraus

Ongelma on valitettavasti kaksijakoinen, suurin osa kosteudesta näyttää kulkevan suoraan seinän läpi. Pienempi osa tulee kattohirren vieressä olevan reiän kautta.G Galten sanoi:Se on maanpinnan yläpuolella, ja olen mahdollisesti löytänyt ongelman. En tiedä, voiko niitä kutsua kattotuoleiksi, mutta palkit, jotka pitävät kattoa, ulottuvat hieman autotallin ulkopuolelle. Ja sitten se on sisäänrakennettu paneelilla (ei minun suunnitelmani). Joka tapauksessa se on täysin tiivistämätön "kattotuolien" ja seinän välillä (cm:n kokoiset raot).
Muuten vesi tunkeutuu tiilisaumojen läpi. Se on vain yksikerroksinen tiilirakennelma.
[kuva]
Mitä mieltä olette siitä, että ulkoseinä kyllästettäisiin jotenkin? Tietenkin reiänkin pitää korjata.
N
neo11
Talon omistaja
· Stockholm/Bromma
· 2 463 viestiä
neo11
Talon omistaja
- Stockholm/Bromma
- 2 463 viestiä
https://www.amazon.se/MP90-skyddsme...ocphy=9062467&hvtargid=pla-875599667030&psc=1
Tämä on todella hyvä.
Riippuu kuitenkin vähän siitä, miten vesi tulee läpi.
Maalaa silikaatilla, mutta nähtyäni kuvan ajattelen ehkä kalkkimaali.
Tämä on todella hyvä.
Riippuu kuitenkin vähän siitä, miten vesi tulee läpi.
Maalaa silikaatilla, mutta nähtyäni kuvan ajattelen ehkä kalkkimaali.
Klikkaa tästä vastataksesi