Hei

Aion laskea kattopaneeliani 6,5 cm piilottaakseni halkeamia, kaapelointia ja saadakseni paremman valaistuksen.

Olen ajatellut käyttää 45 mm teräsprofiileja. Niiden maksimi pituus tulee olemaan 180 cm, ja ajattelin laittaa kipsiä päälle.

Onko ok porata reikiä kohdevalojen johdoille, jotka menevät VP:ssä profiilien läpi, vai heikentääkö se niitä liikaa?

en olisi käyttänyt reglar, koska niillä on taipumus taipua, kun et voi pitää niitä paikoillaan kiinnittäessäsi kipsiä. käytä sen sijaan sekundääriprofiilia.

primääriprofiilin kanssa siitä tulee 70 mm, ja se on tarpeen, kun niiden pituus on niin pitkä.

Ok, kiitos tiedosta!

Oletan siis, että teräskiskot+teräsrimat ovat oikeastaan vain seiniin, mutta olen nähnyt, että jotkut ovat käyttäneet niitä myös kattoon.

Minulla ei ole joka tapauksessa mahdollisuutta rakentaa enempää kuin noin 45mm rimoilla, joten jos ei ole parempaa vaihtoehtoa, joka rakentaa saman, minun täytyy mennä rimoilla tai sekundääriprofiileilla vain ja tehdä kiinnityksiä myös kattoon tasaisin välein sen tukemiseksi.

on olemassa toinen järjestelmä, joka näyttää rangoilta, mutta en ole koskaan käyttänyt sitä mallia.

katso gyporc.se alakatot

toissijainen profiili on saatavana 2 koossa

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.