Hei!
Minulla on ovi, joka tarvitsee tiivistystä, sillä äänet kuuluvat hyvin läpi. Yläreunassa on 2 cm:n rako. Sivuilta ja alareunasta se on täysin tiivis.
Ehdotuksia ratkaisuksi tähän? Ensimmäinen ajatukseni oli rakentaa 16 mm alemmas ja kiinnittää sitten tiivistelista, mutta seuraava ongelma on, mitä materiaalia olisi sopivaa käyttää tähän tarkoitukseen?