Olen remontoidut yhden huoneen talossa ja samalla ajattelin äänieristää yhden seinän (toiseen makuuhuoneeseen).

Olemassa oleva seinä on lauta. Suunnitelmani on
asentaa akustiikkaprofiili lautaseinään ja kaksi kerrosta Ultra Boardia (raskas kuituvahvisteinen kipsi) sen päälle.
10 mm tyhjä tila
70 mm teräsprofiilit eristetty kivivillalla ja kaksi kerrosta Ultra Boardia päälle.

Nyt kysymys: niissä asennusohjeissa, jotka löydän akustiikkaprofiileille, se täytyy asentaa liitoksiin. Mutta minulla ei ole liitospuita vaan hieman epätasainen lautaseinä. Olen nyt ruuvannut pari akustiikkaprofiilia paikoilleen ja profiili (alaosa, joka ruuvataan seinään) "rassaa" seinää vasten, mitä ei tapahtuisi, jos kyseessä olisi liitospuihin kiinnitetty rakenne.

Onko huono idea asentaa akustiikkaprofiili lautaseinään? Vai voinko korjata tämän asettamalla ohuen riman akustiikkaprofiilin taakse (jotta se ei nojaa lautaseinää vasten)?

Metalliset akustikkaprofiilit kiinnitettynä puiseen paneliseinään, profiilit näyttävät hieman irrallisilta, seinässä näkyy epätasaisuuksia ja valkoisia jälkiä. Metalliset akustikaprofiilit asennettuna puiseen plankkiseinään muovikalvon ja teipin kanssa. Seinän pinta käsitelty valkoisella aineella.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.