11 116 lukukertaa ·
5 vastausta
11k lukukertaa
5 vastausta
Aivopieru! Kiinnitin kipsilevyt väärinpäin!
Asensin kipsilevyt pienempään makuuhuoneeseen lauantaina ja tajusin nyt kauhukseni, että olen asentanut kaikki kipsilevyt väärin päin, "pahvinen" puoli ulospäin! :-[
Ajatuksena on tapetoida huone. Yksi seinä on sivutuulen puolella.
Täytyykö minun kääntää kaikki levyt vai voinko jättää ne paikoilleen ja jatkaa normaalisti??
Ajatuksena on tapetoida huone. Yksi seinä on sivutuulen puolella.
Täytyykö minun kääntää kaikki levyt vai voinko jättää ne paikoilleen ja jatkaa normaalisti??
Koska levyt on viistetty pitkillä sivuilla (edessä), ja koska takana on pahvissa sauma, saat paljon ongelmia nauhan asettamisessa ja saumojen tasoituksessa.....
Toki, voit microlita koko huoneen, mutta se tuntuu kalliilta ratkaisulta. Muuten voit ryhtyä viistämään kaikkia pitkiä sivuja, mutta koska siinä on paljon ruuveja, siitä tulee valtavan työläs työ....
Ei, jos se olisi minun taloni, olisin tehnyt uudestaan, tehnyt oikein.
Edit:
Kun olet saanut etäisyyttä virheeseen, voit täyttää seuraavaa keskustelulankaa:
http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Ovrigt;action=display;num=1080038704

Toki, voit microlita koko huoneen, mutta se tuntuu kalliilta ratkaisulta. Muuten voit ryhtyä viistämään kaikkia pitkiä sivuja, mutta koska siinä on paljon ruuveja, siitä tulee valtavan työläs työ....
Ei, jos se olisi minun taloni, olisin tehnyt uudestaan, tehnyt oikein.
Edit:
Kun olet saanut etäisyyttä virheeseen, voit täyttää seuraavaa keskustelulankaa:
http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Ovrigt;action=display;num=1080038704
Lohdutuksena mainittakoon, että olen purkanut kokonaisen kylpyhuoneen seinän, joka oli valmiiksi ruuvattu. Huomasimme, että WC-liitäntä oli mennyt täysin väärin. Lattiaa ei voinut poistaa ilman, että seinä purettaisiin kokonaan, koska lattia oli ruuvattu palkkiin, jonka päällä seinä oli....
Olen tehnyt myös paljon muita virheitä, joten sinun ei tunnu kovin suurelta.
Etkä sentään ole tasoittanut... vai mitä?
Olen tehnyt myös paljon muita virheitä, joten sinun ei tunnu kovin suurelta.
Etkä sentään ole tasoittanut... vai mitä?
Ja miksi emme ole saaneet lukea tästä mokat-ketjussa?Fasting65 sanoi:Lohtuna voi mainita, että olen purkanut kokonaisen kylpyhuoneen seinän, joka oli jo valmiiksi ruuvattu. Huomasimme, että WC-liitäntä oli aivan väärässä paikassa. Lattiaa ei voinut poistaa ilman, että purki kokonaan seinän, koska lattia oli ruuvattu kiinni palkkiin, johon seinä sitten nojaa....
Olen myös tehnyt monia muita virheitä, joten tämä ei tunnu aivan niin suurelta.
Et ole ainakaan pakkeloimassa... vai oletko?
Aion pian itse osallistua ketjuun – onnistuin naulaamaan terassin oven kiinni naulalla sekä karmin että oven läpi tässä eräänä päivänä.... :
Ei, en ollut vielä ehtinyt tehdä sitä. Sitä vastoin vain 50% levyistä oli käännettävissä. Loput täytyy tehdä uusiksi, koska miten ne oli leikattuja, reiät pistorasiaan jne. Eli täytyy mennä ostamaan lisää kipsiä ja kantaa ylös portaita....huoh!Fasting65 sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi