Jos mittaan vain oven, joka on nyt paikoillaan, se on 83 cm leveä ja 202 cm korkea.

Kun ostaa uuden tai käytetyn, lasketaanko mittoihin myös karmit?

Tietääkö joku mitä minun pitäisi hankkia..haluaisin vain vaihtaa oven.

Luulisin, että sinulla on ovi, joka on 87-88 cm leveä ja 208 cm korkea ulkoreunasta karmiin. Se mitta, josta puhutaan, kun kyseessä on ulko-ovet, sisäovet, terassiovet ja ikkunat, on asennusmitta (kuinka suuri aukko tarvitaan) ja sinun tapauksessasi se on nimeltään 9-21.

Hei!
Kokeilen jatkaa ketjua... Aion vaihtaa terassin oven, mutta uusi on noin 5 cm suurempi kuin vanha. Onko jotain erityistä, mitä minun pitäisi ottaa huomioon, vai onko se vain mitattava ja käynnistettävä tiikerisaha? Esim. pitäisikö minun tehdä aukko suuremmaksi molemmilla puolilla vai pitäisikö minun vain sahata toiselta puolelta seinää.

Arvioimalla oven kummallakin puolella on todennäköisesti palkit, 5 cm otat kokonaisesta palkista, mikä voi olla hyvä idea tarkistaa miltä se todella näyttää ENNEN kuin laitat tiikerin seinään. Kummankin puolen puolikkaan palkin poistaminen heikentää kantavuutta myös osittain ja voi aiheuttaa painumia. Poista joko ulkopaneeli tai sisäpinta saadaksesi käsityksen ennen kuin ryhdyt toimeen, on minun mielipiteeni.

Lisätietoa tai ehkä kuvat auttavat, kivitalo, puutalo jne.

Hei!
Kiitos nopeasta vastauksestasi. Olen alkanut purkaa hieman sisältä nähdäkseni miltä se näyttää. Huomasin esimerkiksi, että se oli tiivistetty käärityillä sanomalehdillä..... vain sellainen asia!! No, jatkan purkamista ja säästän kaiken, jos on pakko paikata se taas.
Kuulemiin

Aion vaihtaa parvekkeen oven, joka näyttää olevan suunnilleen samankokoinen kuin sinun. Ongelma on, että muistan kuinka yllättyneitä olimme edellisessä talossamme, kun uusi ovi oli paljon kapeampi kuin vanha!! Kolmilasinen lasitus on niin paljon raskaampi ja vaatii erittäin vahvat karmit, joten aukko on erittäin pieni. Mietin, näyttäisikö se rumalta?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.