1 173 lukukertaa ·
10 vastausta
1k lukukertaa
10 vastausta
Äärimmäisen kestävä seinäpäällyste jätehuoneeseen asunto-osakeyhtiössä?
Asun BRF:ssä 1930-luvun talossa Tukholman keskustassa.
Katutasolla meillä on roska-aitta, tai pikemminkin ensin lyhyt ja leveä käytävä, jonka päässä vasemmalla on entinen sekajätehuone, joka nykyään toimii biojätteen säilytyspaikkana, ja suoraan edessä roskahuone, jossa talousjätteet putoavat jäteputkesta niille tarkoitettuun säiliöön.
Koko tämän tilan seinät ovat erittäin rikkinäiset ja likaiset, ja pohdimme, miten voisimme korjata ne hyvällä tavalla.
Ajattelen, että seinät pitäisi verhota jollakin erittäin kestävällä materiaalilla, muun muassa koska ne, jotka vastaavat astioiden vaihdosta, tekevät sen melko rajusti. Astiat osuvat seiniin, mikä on johtanut lukuisiin pieniin reikiin kaikkialla.
Optimaalista olisi löytää jotain, jolla verhoilla seinät, joka on sekä iskunkestävä että kestää silloin tällöin tehtävän puhdistuksen.
Oletan, että seinien materiaali on maalattua betonia.
Se ei saa olla liian kallista, ja olisi mukavaa, jos jäsenet voisivat auttaa sen asennuksessa itse.
Katutasolla meillä on roska-aitta, tai pikemminkin ensin lyhyt ja leveä käytävä, jonka päässä vasemmalla on entinen sekajätehuone, joka nykyään toimii biojätteen säilytyspaikkana, ja suoraan edessä roskahuone, jossa talousjätteet putoavat jäteputkesta niille tarkoitettuun säiliöön.
Koko tämän tilan seinät ovat erittäin rikkinäiset ja likaiset, ja pohdimme, miten voisimme korjata ne hyvällä tavalla.
Ajattelen, että seinät pitäisi verhota jollakin erittäin kestävällä materiaalilla, muun muassa koska ne, jotka vastaavat astioiden vaihdosta, tekevät sen melko rajusti. Astiat osuvat seiniin, mikä on johtanut lukuisiin pieniin reikiin kaikkialla.
Optimaalista olisi löytää jotain, jolla verhoilla seinät, joka on sekä iskunkestävä että kestää silloin tällöin tehtävän puhdistuksen.
Oletan, että seinien materiaali on maalattua betonia.
Se ei saa olla liian kallista, ja olisi mukavaa, jos jäsenet voisivat auttaa sen asennuksessa itse.
Jäsen
· Västernorrland
· 12 030 viestiä
Formplyfa ?
Tai keltainen maatalusvaneri, se on vaaleampi ja mukavampi kuin formplyfa, mutta on silti kestävä ja päällystetty paksulla kalvolla, jota käytetään yleensä esimerkiksi talleissa ja perunavarastoissa, mielestäni helpompi työstää kuin minerit ja pitäisi olla järkevä vaihtoehto sen sijaan, että peittäisi seinät pellillä.S Stefan1972 sanoi:
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 228 viestiä
Kuitusementtilevyt, kuten Cembrit Multi Force, ovat melko yleinen seinämateriaali roskahuoneissa tai muissa korkeasti kulutetuissa tiloissa. Olen itse asentanut ne verstaalle kattoon kipsin sijaan.
Klikkaa tästä vastataksesi