Hei! Minulla on kotona natiseva portaikko, jonka alla asun. Asun kellarissa ja päästäkseni sinne menen yläkerran portaikon alle. Portaikko on L-muotoinen ja se kääntyy alhaalla. Se on suljettu portaikko, joka on saavutettavissa alapuolelta. Olen saanut lähes kaiken natisun pois liimaamalla ja ruuvaamalla listat askelmaksi kennaskelien väliin.

Ongelma on nyt se, että se kuulostaa rummulta, kun ihmiset kävelevät siinä. Olen miettinyt sen koteloimista ja eristeen tai huovan puristamista paikalleen, mutta koska se kääntyy alhaalla, en keksi, miten saisin levyn sopimaan. En voi rakentaa paljon, koska minun on päästävä kulkemaan sen alta, ja alapuoli on näkyvillä. Kuinka voin vaimentaa ääntä enemmän?

Liimataanko huopa? tyyliin http://www.biltema.se/products/product.asp?iSecId=1341&iItemId=148056

Miten saan sen sitten näyttämään siistiltä?

Ehdotuksia?

• L-muotoinen valkoinen portaikko, joka johtaa yläkertaan ja kiertyy alaspäin. Portaikko on suljettu ja siellä on näkymä kellarista portaiden alle.
Andreas083 sanoi:
Olen saanut melkein kaiken natinan pois liimaamalla ja ruuvaamalla listoja askelmien ja nousujen väliin.
Valitettavasti luulen, että tämä auttaa vain tilapäisesti. Ei pitäisi koskaan liimata portaita! Sen sijaan sinun pitäisi tehdä näin:
- Irrota nousut
- Kiristä sitten askelmat, katso liit. piirros
- Työnnä nousu mahdollisimman ylös
- Ruuvaa se kiinni askelmaan

Kolisevan äänen poistamiseksi voit täyttää alaosan eristyksellä, esim. Isover. Sen paikallaan pitäminen on hieman hankalaa. Jos kiristät vähän lankoja nitojan avulla, se yleensä toimii. Sitten peität sen kipsillä, kovalevyllä tai paneelilla.

Jos haluat käyttää Bilteman tuotteita, uskon, että tämä on paras:
http://www.biltema.se/products/product.asp?iSecId=1341&iItemId=83277

• Skeema vaikuttaa portaan asennusprosessiin: irtokiristys, portaan kiinnittäminen ja välivaiheiden täyttö eristeellä. Detaljit ruuveista ja porauksesta.
Seurasin ohjetta täällä: http://www.dinbyggare.se/artiklar/artikel.asp?docid=15

menetelmä listat + ruuvasin kiinni nousupinnan alempaan askelmaan.

Se on tosi hyvä tällä hetkellä ainakin. Tuli hiljaista.

En kuitenkaan ymmärrä eroa listan varaan kuormittamisen tai nousupinnan nostamisen välillä. jos liimaan ja ruuvaan listan, ylätaso ja nousupinta yhdistyvät siihen. Miksi on parempi nostaa nousupintaa?

• Porrasrakenne kaaviossa, jossa punaisella merkityt kohdat osoittavat vastakkaisen listan ja askelmat.
  • Tykkään
Beckvall
  • Laddar…
Saat paljon vakaamman kiinnityksen askelmien väliin. Koska askelma on ylijännitetty, se vaikuttaa myös alempaan askelmaan.

Tyyppi ratkaisu, joka näkyy linkissä, ei anna kestävää tulosta. Kun liima on kuivunut ja naula alkaa irrota, portaat alkavat jälleen narista. OK, se voi ehkä kestää vuoden parhaassa tapauksessa.

Kuten mainitsin aiemmassa viestissäni, liima on kielletty portaissa. Sama koskee silikonia ja nauloja!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.