Ha ha Sweli maksaa tunti siitä, että hän kahvittelee puuseppien kanssa ja itse hän saa tunti siitä, että istuu foorumilla (ja me muut myös) mikä on ero??
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.