4 237 lukukertaa ·
15 vastausta
4k lukukertaa
15 vastausta
Äänieristetty seinä
Sivu 1 / 2
Riittää, että koputtaa siihen, niin kuulee selvästi, onko se eristetty vai ei. Parasta on, jos on paikalla ja näkee, että he todella asentavat eristeen seinään ennen kuin he ruuvaavat ulompaa kerrosta paikalleen. Vinkki on, että ehkä kannattaisi asentaa web-kameroita talon osiin, jotta voi seurata rakennusprosessia reaaliajassa?
Ajattelimme ottaa loman rakennusajan ja tarjota rakentajille kahvia, voileipiä ja pullia, jotta he jaksaisivat työskennellä ;D
Sitten meillä on kamera kädessä ja otamme kuvia, kun he työskentelevät, laittaaksemme ne kotisivuillemme.
Eikö teidänkin mielestä he yritä tehdä hyvää työtä, jos tietävät, että heidän kuvansa tulee verkkoon ;D ;D ;D
Sitten meillä on kamera kädessä ja otamme kuvia, kun he työskentelevät, laittaaksemme ne kotisivuillemme.
Eikö teidänkin mielestä he yritä tehdä hyvää työtä, jos tietävät, että heidän kuvansa tulee verkkoon ;D ;D ;D
Erääseen portinpylvääseen, jonka rakensin muutama vuosi sitten, laitoin muovitettuun asiakirjaan kuvauksen siitä, keitä me, jotka asumme/asumme siellä, olemme, sekä muita hauskoja tietoja. Tavallista on kai myös laittaa jokin sanomalehti seiniin ym. Toivottavasti tämä on yleisempää kuin vanha ruoka. 
Ystävällisin terveisin, Ingvar
Ystävällisin terveisin, Ingvar
On hyvin jännittävää tuleville sukupolville löytää dokumentaatiota menneiltä ajoilta. Verhoilin uudelleen sohvan, joka oli 1700-luvun lopulta, ja löysin kankaan alta pienen palan alkuperäistä kangasta, jonka joku oli jättänyt sinne. Se tuntui itse asiassa viestiltä... Joten jättäkää jälkiä, jos teette jotain... on niin helppoa kirjoittaa jotain tai piilottaa pieni viesti jne.
Toivottavasti on joitain CD-lukijoita jäljellä, kun joku repii alas kipsilevyn ja löytää kummallisen muoviesineen kivikaudelta... ...tai että joku repii alas kipsilevyn 20 vuoden sisällä (CD-levyn noin likimääräinen elinikä).KarlXII sanoi:
Edellisessä asunnossamme rakennustyöntekijät olivat huvitelleet piirtämällä säädyttömiä kuvia seinille. Aika hauskaa itse asiassa.
Niissä tapauksissa, joissa käytetään CD-Rom-levyjä, on ehkä syytä lähettää mukaan dokumentaatio siitä, minkä tyyppisiä levyt ovat ja missä formaatissa data on.
Kuvittele, jos löytäisin vanhan kelanauhan 70-luvulta tänään. En yhtään tietäisi, mitä sillä pitäisi tehdä.
Kuvittele, jos löytäisin vanhan kelanauhan 70-luvulta tänään. En yhtään tietäisi, mitä sillä pitäisi tehdä.
Hauska idea rakentaa viestiä. Olemme remontoineet hirsitaloa vanhalla torpalla kahtena viime kesänä ja löytäneet paljon hauskaa.
Mukavaa Sweli:ltä tarjota puusepille kahvia, mutta älä ole liian ystävällinen, jos maksat heille tuntipalkalla. Tunnit kuluvat nopeasti, kun on hauskaa
.
Tiedätkö kukaan, kuinka paljon eristystä olisi hyvä olla sisäseinissä sekä välipalkissa? 45-70-95?
Mukavaa Sweli:ltä tarjota puusepille kahvia, mutta älä ole liian ystävällinen, jos maksat heille tuntipalkalla. Tunnit kuluvat nopeasti, kun on hauskaa
Tiedätkö kukaan, kuinka paljon eristystä olisi hyvä olla sisäseinissä sekä välipalkissa? 45-70-95?