Hei eteisessäni, johon olen muuttanut, voi nähdä raitoja sisäseinässä, kuin kovettumia, näyttää siltä että seinä on aaltoileva/pullistuu hieman. Mistä se voi johtua? En tiedä vesivahingosta, en tiedä olenko laittanut oikealle foorumille. Seinän takana on keittiö ja kodinhoitohuone.

• Kapea käytävä, jossa on vaalea laminaattilattia ja valkoinen seinä. Kauempana näkyy olohuone, jossa on ikkunoita ja harmaa sohva. Seinän pinnassa raitoja.
Liitokset levyjen välillä, jotka on tasoitettu accordilla.

Protte

• Tykkään
Nyfniken
  • Laddar…
Onko jotain, mitä pitäisi tehdä asialle? Sorry, mutta olen täysin surkea tällaisissa asioissa, ensimmäinen kerta kun omistan omaa.

Sulje vain toinen silmäsi, kun kävelet ohi.

abdulhakim abdulhakim sanoi:
Onko jotain, mitä pitäisi tehdä asialle? Anteeksi, mutta olen täysin huono näissä asioissa, ensimmäinen kerta kun omistan oman
Onko se uudistuotantoa? Jos on, voit tehdä vikailmoituksen urakoitsijalle ja antaa heidän selvittää asia. Vaikka he haluaisivat tehdä jotain, he todennäköisesti haluavat odottaa kaksivuotistarkastusta, niin he ovat tehneet siellä, missä olen asunut.

Mutta KUINKA aaltoileva on seinä, laita sinne suorakulma/pitkä viivoitin.
Valon kanssa näkyy erittäin pieniä aaltoja.

Protte

Jos asetat vähän voimakkaamman lampun lähemmäs kameraa, se häviää. Se on vain esteettinen vika.

Jos laitat kuvioidun tapetin, tauluja tai jotain muuta, se häviää myös.

Tässä näkee lattialistasta, että se pullistuu hieman ulospäin.

• Laminaattilattian lista, jossa on pieni ulkonema.
Okarlsson Okarlsson sanoi:
Onko se uudistuotantoa? Jos on, voit tehdä vikailmoituksen urakoitsijalle ja antaa heidän tutkia asiaa. Vaikka he haluaisivatkin tehdä jotain, he todennäköisesti odottavat kaksivuotistarkastukseen, niin he ovat tehneet siellä missä olen asunut
Valitettavasti ei, 90-luvulla rakennettu on rivitalo joka on bostadsrätt.

Anna_H Anna_H sanoi:
Jos asetat vähän voimakkaamman lampun lähemmäksi kameraa, se katoaa. Se on vain esteettinen virhe.

Jos asetat kuviollisen tapetin, tauluja tai jotain, se katoaa myös.
On totta, että se katoaa, mutta katso viimeisintä kuvaa, olin hieman huolestuneempi, että se pullistuu hieman, ja sillä sanottuna en osaa juuri mitään, joten on mukavaa olla mukana tässä foorumissa hahaha

Siten minulla on myös tietyissä paikoissa. Se johtuu huonosti säilytetyistä gipsskivor, minun tapauksessani. Täällä gipsskivor on säilytetty lämmittämättömissä tiloissa ja riittämättömällä tuella/alustalla, niin että ne ovat hieman käpristyneet.
Etu on, että se on helpompaa löytää missä seinän tukipuut ovat. :):rolleyes::(

• Haha
muraren2 ja 1 muu
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.