Olemme ostaneet talon vuodelta -65. Portaiden sisäseinät yläkertaan ovat hieman uskomattoman aaltoilevat. Mistä se voi johtua ja voiko niitä suoristaa ilman purkamista? Todennäköisesti 3tex tai masoniitti. Mietin, että se ei ole täysin yksinkertaista, kun kyseessä on juuri portaat. En halua alkaa purkamaan ja sitten saada portaat jotka sortuvat :)

• Aaltopintainen maalattu seinä portaikossa, jossa on puinen kaide.
  • Vanha portaiden seinä, jossa näkyy selvä aaltoileva epämuodostuma.
E Engfield sanoi:
Olemme ostaneet talon vuodelta -65. Yläkerran portaisiin johtavien sisäseinien pinnat ovat uskomattoman aaltoilevat. Mistä tämä voi johtua ja voiko sen oikaista ilman purkamista? Luultavasti 3tex tai masoniitti. Ajattelen, ettei se ole täysin ongelmatonta, koska kyseessä ovat portaat. En halua aloittaa purkamista ja sitten portaiden romahtamista :)
Ovatko pullistumat kovat vai antavatko ne periksi?

Mitä on seinän toisella puolella?

T Tompafix sanoi:
Ovatko kuopat kovat vai joustavatko ne?
Ne joustavat melko helposti tietyissä paikoissa, muissa täytyy käyttää voimaa kunnolla, mutta joustavuutta löytyy kuitenkin sanoisin …

raveper raveper sanoi:
Mitä on seinän toisella puolella?
Se, joka kuvassa näkyy, on makuuhuone toisella puolella… vastakkainen puoli käytävälle… Ei mitään putkia, jotka menevät noissa seinissä ainakaan...

Lankkuseinät masoniitilla, jos minun pitäisi arvata. Tretex ei pullistu sillä tavalla.

• Tykkään
tergo
  • Laddar…
GoC GoC sanoi:
Lankkuseinät, joissa päällä on masoniitti, jos minun pitäisi arvata. Tretex ei pullistu sillä tavalla.
Okei! Pitäisikö minun repiä masoniitti alas? :)

Jos olet varma, että seinässä ei ole sähköä eikä putkia, voit kokeilla ruuvata muutaman ruuvin ja katsoa tuleeko pullistumista hyviä. Muuten täytyy varmaan vain purkaa saadaksesi sileän.

E Engfield sanoi:
Okej! Bör jag slita ner masoniten? :)
Onhan se vain testata jossain ja tarkistaa, että se on masonit. Jos näin on, niin repäise alas ja ruuvaa paikalleen remonttikipsilevy. Tai älä tee mitään ja totea, että se kuuluu talon viehätykseen. Mutta siltä näyttää, että siellä on kunnon pullistumia.

Minulla on samanlainen rivitalossa vuodelta 87, en tee asialle mitään.

GoC GoC sanoi:
On helppoa testata jossain ja tarkistaa, että se on masonit. Jos näin on, leikkaa pois ja kiinnitä remonttigyproc. Tai älä tee mitään ja totea, että se kuuluu talon viehätykseen. Mutta se näyttää olevan melkoisia pullistumia.
Luulen, että minulla on vaikeaa löytää rauhaa, miten seinät näyttävät. Mutta tarkistan hieman, miltä siellä alla näyttää, kiitos vinkistä!

T Tompafix sanoi:
Jos olet varma, että seinässä ei ole sähköä tai putkia, voit kokeilla ruuvata muutaman ruuvin nähdäksesi, tulevatko pullistumat kuntoon. Muuten täytyy varmaan purkaa tasoittaaksesi.
Kyllä olen! Aloitan muutamalla ruuvilla ja katson, mitä tapahtuu, kiitos vinkistä!

Roffe_riff Roffe_riff sanoi:
Minulla on samanlaista 87 vuoden rivitalossa, enkä tee sille todennäköisesti mitään.
Valitettavasti se häiritsee minua liikaa, joten minun täytyy varmaan tutkia, kuinka hankalaa se on korjata ☺️

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.