A Anders036 #1 Jäsen · 9 viestiä 12 tam 2024 klo 11:46 Anders036 Jäsen 9 viestiä 12 tam 2024 klo 11:46 #1 Hei! Meidän ullakollamme ilmanraon yhteydessä on maalattu tummanruskealla värillä. Onko kenelläkään tietoa, mitä maalia tämä on? Se on maalattu johdonmukaisesti ilmanraon yhteydessä kaikissa paikoissa ullakolla. #70-luku #70-luvun-talo #talo #lisaeristää #ullakko
Hei! Meidän ullakollamme ilmanraon yhteydessä on maalattu tummanruskealla värillä. Onko kenelläkään tietoa, mitä maalia tämä on? Se on maalattu johdonmukaisesti ilmanraon yhteydessä kaikissa paikoissa ullakolla.
fatsuG7 #2 Byggveteran · Lomma · 107 viestiä 12 tam 2024 klo 13:34 fatsuG7 Byggveteran Lomma 107 viestiä 12 tam 2024 klo 13:34 #2 Voisiko se olla jonkinlainen eristysperusta tai primer?
A Anders036 #3 Jäsen · 9 viestiä 12 tam 2024 klo 13:46 Anders036 Jäsen 9 viestiä 12 tam 2024 klo 13:46 #3 fatsuG7 sanoi: Voisiko se olla jonkinlainen eristepohja tai primer? Kyllä, ne näyttävät melkein joltain petsiltä/lasyrilta?
fatsuG7 sanoi: Voisiko se olla jonkinlainen eristepohja tai primer? Kyllä, ne näyttävät melkein joltain petsiltä/lasyrilta?
H henche #4 Remonttinalokas · 370 viestiä 12 tam 2024 klo 13:54 henche Remonttinalokas 370 viestiä 12 tam 2024 klo 13:54 #4 Se on luultavasti yleisin muovi kosteuden vaikutukselle, joten ehkä siitä on maalattu jonkinlaista suojaavaa/vahvistavaa kerrosta.
Se on luultavasti yleisin muovi kosteuden vaikutukselle, joten ehkä siitä on maalattu jonkinlaista suojaavaa/vahvistavaa kerrosta.
fatsuG7 #5 Byggveteran · Lomma · 107 viestiä 12 tam 2024 klo 14:07 fatsuG7 Byggveteran Lomma 107 viestiä 12 tam 2024 klo 14:07 #5 https://www.flugger.se/utomhus/wood-tex/01-wood-tex-grundolja/p-FL01WTPT8T/
H henche #6 Remonttinalokas · 370 viestiä 12 tam 2024 klo 14:15 henche Remonttinalokas 370 viestiä 12 tam 2024 klo 14:15 #6 fatsuG7 sanoi: [linkki] Tuo ehkä kannattaisi laittaa siihen kohtaan, missä meidän tuuli on vähän kostea =)
fatsuG7 sanoi: [linkki] Tuo ehkä kannattaisi laittaa siihen kohtaan, missä meidän tuuli on vähän kostea =)