Olen kiinnittänyt koko paketin seinään. Se on erittäin vakaa, eikä minun tarvitse pitkää kantolinjaa. Jos veranta liikkuu niin... miksi se liikkuisi? Ne perustukset menevät yhtä syvälle kuin talon.
Muutoin:
Kantolinjat 195x45 cc2000
Lattia-orsia 145x45 cc60
Terassilauta 120x28
Kaiteen tolpat 95x95
Kaidelauta 195x45, alla 95x22 (välttääkseni ruuvinreiät yläpuolella)
Ristin kaiteessa 70x45 (Saaristokryss)