KarlXII sanoi:
Olen kiinnittänyt koko paketin seinään. Se on erittäin vakaa, eikä minun tarvitse pitkää kantolinjaa. Jos veranta liikkuu niin... miksi se liikkuisi? Ne perustukset menevät yhtä syvälle kuin talon.

Muutoin:
Kantolinjat 195x45 cc2000
Lattia-orsia 145x45 cc60
Terassilauta 120x28
Kaiteen tolpat 95x95
Kaidelauta 195x45, alla 95x22 (välttääkseni ruuvinreiät yläpuolella)
Ristin kaiteessa 70x45 (Saaristokryss)
Tunnistan nuo mitat 8) Mielestäni riitti 145x45 kaidelauta, mutta ehkä se pitääkin tarkistaa.

En ajatellut kaivaa 3-4 m syviä reikiä perustuksille terassia varten??? Se on sillä syvyydellä, missä meillä on kalliota, ja yläpuolella on pääasiassa savea. Kuitenkin ajattelin lyödä 3-4 kunnollista harjaterästä kallioon ja valaa ne jokaiseen perustukseen, "koti-tekoista" paalutusta.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.