Pitäisi kiinnittää lasiseinän kehys viikonloppuna ja silloin Byggmaxilta ostetut koolaukset ovat vääntyneet. Onko saatavilla 2 tuumaa 4 koolauksia, jotka ovat kuivattuja kuten huonekalupuu? Jos ostan uudet samanlaiset koolaukset, oletan että nekin vääntyvät, vaikka olisivat kehyksenä.

Min kokemukseni on, että säännöllinen puutavara vääntyy.

Se pitäisi olla jokin liimapuutarina, jotta se säilyttää muotonsa.

Voit ostaa kuivattua puutavaraa, mutta sinun pitäisi silti sahata se, höylätä ja liimata karmipalat kahdesta kappaleesta, jotka vastustavat toisiaan. Mutta toki se voi toimia, jos löydät muutaman suoran 45*95 ja sitten asennat ja kiinnität ne seinärangoihin ja mieluiten sekä ylä- että alareunasta, eli jokin paikallarakennettu ratkaisu.

Ok ehkä onnistun saamaan kuivattuja reglar juuri nyt, mutta kai minun täytyy sahata ja liimata ne. Käytänkö ainoastaan tavallista puuliimaa? Pitäisikö minun käyttää myös puutappeja? Kuinka kauan niiden pitäisi olla puristettuina toisiaan vasten, kunnes ne kuivuvat?

Haluaisin mieluiten kiinnittää vain lattiaan ja yhteen seinään, kuten minun erittäin hienossa kuvassani alla, jossa ristit ovat kiinnityspisteitä, joita olen ajatellut. Punainen viiva on rygel, joka voisi estää rungon kiertymisen, mutta haluaisin mieluiten välttää sen.
Skeema kuivatuista listoista liimattuna ja kiinnitettynä seinään ja lattiaan; punainen viiva edustaa mahdollisesti ylimääräistä tukea.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.