Olen vaihtanut ovet talossa ja vessassa oli aiemmin melko omituinen ovi, joka tuntuu olevan mittatilaustyönä tehty korkeuden vuoksi ja olen vaihtanut sen uuteen. Mutta sitten kohtasin ongelman, että laatta täytyy leikata noin 3 cm oven yläpuolelta sisäpuolelta.
Voinko käyttää tätä katkaisulaikkaa (katso kuva) ja leikata kulmahiomakoneella, vai rikkoutuvatko laatat?
Tulee toimimaan, mutta savua/pölyä tulee kuin pirusta. Onhan olemassa myös tasaisia kiekkoja ilman aukkoja, mutta luulen, että sillä ei ole merkitystä, kuinka hieno leikkaus on. Jula myy edullisia ja hyviä timanttileikkauskiekkoja.
Tulee toimimaan, mutta tulee pölisemään/pölyämään pahasti. On olemassa tasaisia levyjä ilman aukkoja myös, mutta uskon, että sillä ei ole mitään väliä kuinka hieno leikkaus tulee. Jula:lla on edullisia ja hyviä timanttileikkureita.
Kiitoksia, kyllä ymmärrän, että pölyä tulee. Mutta minulla ei ole paljon kiinteää kalustusta kylpyhuoneessa, joten tyhjennän sen, jotta se on helppo siivota sen jälkeen.
Olin eniten huolissani kokeilla tuota levyä kuulematta ihmisiltä, jotka tietävät paremmin, jotta ei vahingossa riko kaikkia laattoja.
Ja leikkauksen ei tarvitse olla siisti, kunhan sen voi leikata suoraan, se kuitenkin peitetään listalla sitten.
Mikä kulmahiomakone sinulla on? Aion käyttää itse, joten siksi kysyn, miten sait suorat leikkaukset?
Halpa "meec" Julasta, ei mikään erityinen. Niin kauan kuin pidin sitä suorassa, meni hyvin, mutta käännyin hetkeksi pois ja silloin tuli pieni lastu, koska kallistin konetta. Piirrä vain viiva, jota seuraat, niin ei pitäisi olla mitään ongelmia.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.